collistar~~我的滴滴金

其實我一直都有上美容院做減肥機的壞習慣,浪費金錢但深受顯著的效果而不能自拔.有一次,上到ingrid millet 做完機,那技師不斷游說我買collistar 啲產品,講到好巴閉,又話喺意大利好出名........等,我當時都心思思,但望下嗰 price,要成$600 得嗰 100ml,點買得落手呀!仲唔係滴滴金?得嗰 100ml 究竟搽bye bye肉定搽象腿呢?咁唔可以賴低水桶腰喎>p<率之無買到...

點之過左一排,竟然俾我見到sasa做減價,只需$488,就有呢set!

大支有200ml lotion

呢支得75ml,夜晚用精華

沖完涼,先用精華,再搽lotion,一搽lotion 就感到超冰涼,直頭凉到入骨,就好似以前在瑪花做嘅藥水treatment的感覺,聽講去水腫效果超work^u^
不過我都係將佢留返夏天再用,因為太冰了!我忍受唔到呀!!!

留言

熱門文章