餓足十五天~~官燕棧<一餐纖燕>(內附腰圍大公開)part 2

滿懷希望以為應該好好味,點知係《食之無味,棄之可惜》嗰隻.....
食落係就係蕃茄有蕃茄味,南瓜南瓜味,就好似食緊粥咁,不遏唔知係咪因為咁,又好似有減低食慾的感覺,叫做有嘢落肚唔會打鼓,不過好過剩係吃菜咁dry嘅......減肥係咁ka喇....
雖然細細碗,都算既飽肚嘅,首先睇返<一餐纖燕>有啲咩成份先:

蕃茄四疏燕窩餐~3盒~成分:水,蕃茄,高梁,燕麥,紅蘿蔔,糙米,西芹,冰糖,鹽,官燕
南瓜五穀燕窩餐~2盒~成分:水,南瓜,馬鈴薯,蕎麥,燕麥,洋蔥,大麥,小麥,燕麥仁,冰糖,鹽,官燕






我通常用佢做早餐,午餐會差一點,有時會忍唔住食包餅乾頂下肚,又唔知係咪餓餓下,嗰胃好似細啲喎,係就係麻麻地好食,不過我都要嗰效果啫。
之前我食菜減肥嗰陣,面色都青BB咁,攪到啲同事都成日問我:係咪病呀?而食<一餐纖燕>又無咁嘅問題喎。
好,係時候看看我現在的腰圍是多少?
我為了令今次更準確測試到<一餐纖燕>的成效,已經停了做機同埋運動,純涯肚餓!


瘦得嗰一吋
總括來說,<一餐纖燕>都有效果嘅,雖然瘦得嗰一吋,不過就健康啲,如果配合埋做機同埋運動,應該會仲正,所以如果價錢ok,回購度有80%!~
大家如果涯餓ok,但係唔願意做運動,更加無唸過做機咁side錢嘅話,<一餐纖燕>可以唸唸佢。
分享到此。



留言

熱門文章