skinic之初體驗~~超正1064激光試造只需$380

話說有一天我看到more上有skinic的廣告話有免費的激光試做,咁我二話不說立刻打去問過究竟啦!個接待員問我係睇邊知道嘅,咁我話翻俾佢知係more,咁佢就話俾我知有兩隻,╴隻係white,一隻係fine.white(美白)就可以免費試,加錢再做埋fine(for 收毛孔同紅根)。跟着我話就咁試免試嘅得唔得,佢話無問題,所以我就拿拿聲約左第二日下午上去。
咁上到去鬥面都算企理,中型機構,例行公事先填個人資料先,再入去間房仔做皮膚分析,咁顧問就開始介紹啲激光分類.....冷不防我突然提問佢今次呢個試做係咪免費架?點知佢話唔係,首次係要俾試做fine的錢先送white,我立刻閃出:騙局?呢兩個字,後來顧問話既然係誤會,今次會free返俾我,條氣當堂順返,先有心機問返啲激光。
先講Fibro FACE white,就係平時做嘅1064,以秒群定點激光利用震破原理達到效果,深入1.2mm

而Fibro FACE fine都就係平時做嘅1064,以秒群定點激光利用震破原理達到效果,深入1.5mm


(咁我順便八下正價要幾錢,原來white同埋fine正價$1500試做$380–種,同時做曬就試做$590(2人同行同埋3月3l號前即係共$1180),價錢都ok,仲要係全面掃,效果ok會再去!因為佢話我可以再以試造價做white 同埋fine各一次)
好喇,例牌先看看我的皮膚分析圖,看看我的黑斑、凹凸洞、紅根.......

原來我除左多斑(啲斑係底層準備湧緊上嚟),粉刺多,膚色不均(偏紅仲好易一達達),額頭有紋勁缺水,仲勁多白點(有東東停留在底層block住啲毛孔,好可能係BB C ream喎),顧問Eunice見我咁樣就介紹左一支有colour嘅防曬俾我,叫elta ,41SPF,質地都好清爽同水潤(呢個好緊要,平係其次)遮瑕唔錯,最正係86g都係$360(我用緊隻clains30ml要$340,差唔多等於三支!)



咁跟着入房試做啦!技師Miki都好細心,見到我皮膚又乾又紅,先幫我做過水份導入(送ka都係,正呀),然後貼眼,做嘅時候有啲刺刺感,有燒焦味(正常架因為有面毛),咁佢先幫我做半邊面,讓我先看看效果,即刻面就分別不太,反而黑眼圈有驚喜,感覺似由無化妝變成塗了遮瑕,幾好!看!


接着Miki幫我全面掃了兩次!係咪好正呢!如果$380掃2次肯定會再去呀!!!
看看我未做前:





一做完:








一天後:(做完激光記得喪fu 保濕mask呀!)





二天後:





全部無化妝ka,啲friend見到嗰嗰都話like^^,巳經有兩個friend上左去試,都話好正!仲約埋去2人同行tim!

你地都唔好執輸喇,優惠好快就完ka 喇^^

留言

熱門文章