我的清潔好幫手~~YSL黄金液體 & 清肌晶

我甚少上美容院做Facial,–來怕俾人sell course,二來我塊面受不了按摩,一按就勁生暗瘡(以前唔知道唔得,愈做facial愈爆瘡!)三來針清超痛,忍受不了!!!
不過清潔是首要步驟,先清潔再護膚!


YSL TOP SECRETS~natural action exfoliator


YSL呢支peeling不單可以去角質,

又不損皮膚表面,而且仲有護膚成份,
冬天用都唔會乾,夏天用也不會笠,
係啱啱好嘅感覺,所以雖然價錢不便宜,
要$320才75ml,我也恨下心買了。
(第一次用是christmas set,15ml用了很久,因一個五亳子分量已可用曬全面了)





用法很簡單:

將五元分量YSL塗勻全面,
由濃調gel經按摩1分鈡變成彷如油狀,
按摩1分鈡,可加水乳化成乳液狀再按1分鐘,
清洗乾淨即可!










方便又易用,而且不會有刺刺的感覺
(坊間有太多去角質的product都有太多酸,於我有敏感,都不合我用>3<),
用後彷如脫皮蛇,暗黃byebye,好氣色回來!


跟著,就到清肌晶出場了!($150/80g)

KOSE~藥用 清肌晶

一支我嘅,一支男友嘅,一支未開待用嘅!




用法超簡單,只須將黑孟孟的黏液均勻的塗全臉,待乾
(冬天較快乾,一般15分鐘巳ok,夏天因為潮濕,容易乾唔透,建議冷氣中進行),
並由下巴位置開始逆上撕去即可!





看見白色一支支符在膜上的粉刺了瑪?這是面珠位置



做呢個有很大的成功感,
因為你會看見臉上的粉刺正一支支的企咗喺黑色面膜上,
連很難處理的面珠登都攪掂曬,
感覺真係呀╴聲~爽呀!



記得之前聽過人地說這類型撕去式容易引起鬆弛(其實唔覺鬆左)
而停用了一段時間並改用了其他方法,
可能其他方法於我未能達至理想,
攪到啲毛孔大曬(明明之前很好的說),
而家唔會咁傻,我會繼續用,
希望啲毛孔快啲細返啦!







留言

熱門文章