錫自己多啲~~Lactacyd

一向注重個人衞生的我,護理特別部位也特別注重!雖然有聽醫生說其實只要用温水清洗即可,甚至連肥皂也不需要,可是,總是欠一點點!尤其在夏天,汗流浹背的時節,不消說,小褲褲也被汗浸到濕透;長時間下來,很容易滋長細菌!真是很需要特別呵護!


於是我請教了醫生,也問過很多人意見,最後試用了Lactacyd.






每次只用一個五毫分量,容易起泡,氣味是淡淡的清香,淡到幾乎是無氣味,用完感覺清爽但有一點點滋潤的感覺,唔會乾珍珍,感到接受它。清爽感維持頗長,尤其適合夏天使用。還有輕便濕紙巾,尤其適合親戚到訪時,久唔久抹一抹,唔洗笠刺刺!更加預防細菌滋生啦!


唔講唔知,女性在生理期特别脆弱,而且有很多女性病如盤腔炎,陰道炎甚至尿道炎也比男性更易中招都要因為衛生做得唔夠好所致!






為自己提供更好更多的防護只需要$65,仲可以美白比基尼位!我試左喇,(用了2週,暫時未見到白咗 ,不過感覺倒是清爽)份量可夠用成個月,你地都快點唸唸啦!




留言

熱門文章