打造自然素肌~~我靠shu uemura TSUYA 光感新肌精華泡沫底霜


大家都知植村秀的落妝油是皇牌產品,卸妝徹底之餘唔會猛猛緊,一直大受歡迎!其實彩妝也做得好好!尤其底霜更開創先河研製出泡沫霜。植村秀的妝前泡沫底霜,覺得質地不單是輕盈透薄,更加即時修飾毛孔,做就零毛孔輕感肌,故此一推出已立即愛上!


Before use
全新的TSUYA光感新肌精華泡沫底霜更注入TSUYA光感新肌精華,其質感水潤加乳霜般保濕並撫平幼紋,
當中Rhamnose活細胞新肌複合物有效啟動細胞自我更新能力,而且泡沫呈桃色
After use
掃在面上立刻去黃透白,好氣息随時擁有,看上去無曬暗啞,感覺更年輕!膚色亦看上去紅粉菲菲的,連胭脂都慳番^^




就算唔化妝的日子,我都習慣要塗防曬,現在一支攪掂曬,因為呢支base有埋SPF30pa++,夠曬我用,無論任何日子都放心交俾佢,而且佢容量特多,成50g都係賣緊人地30g的價錢,簡直超值!
想好似我咁輕輕鬆鬆化妝同時護膚,你都快D去專櫃看看啦^~^


thanks shu uemura
thanks imore

留言

熱門文章