香工shopping好抵呀!(二部曲)

熱死人的天氣,一轉季又係買新衫嘅時候喇!出發去香工事不宜遲!
其實是我工作的位置太近香工,真是食lunch時間都可以掃兩轉呀,所以,又買左一大堆!!!加上香公啲衫有款又平價,其實好多商場尤其銅鑼灣嗰啲都係喺呢度攞貨,貪呢度多韓國嘢,多made in korea!

首先介紹下啲鞋先,呢對厚底platform只售$120,易襯又好行!


呢對blue嘅涼鞋聲稱是健康功能鞋,都幾好着,算有啲款,$299


豹紋控的我又點少得一對豹紋涼鞋坐鎮呢,呢對豹紋鍋釘只售$150,機不可失!


呢對最特別又小見,是新款,原本唸住都拮腳,點知無仲幾好着,着上腳看上去仲幾潮,都係$150有交易!


衫都買左唔算小,不過我身形較肥,好多唔啱着,唔買得,只能揀一啲鬆身款,同而家最興的韓式小公主打扮無緣無份。。。

不過還好香工咁大,總揾到啱我style嘅!(建議大家星期六去較穩陣,因平時一至五通常店舖唔零售架,同埋喺香工係通常收現金,好少店舖有得簽卡㗎,如果唸住掃貨,記得帶多啲現金呀!)


See-though豹紋外衫$69,超薄,最啱我將佢放在手袋,晃如無物,輕飄飄方便拎。


另外呢件都係see-though所以要打底,blue colour ,made in korea ,要$290,不過啲同事話着得我有少女feel~乜都抵返曬^^


螢光呢件後面see-though同埋大咀鍋釘售$129only


至於老虎仔同埋閃閃bones頭都係$190


仲有呢個真皮大袋又係$190


總之去香工買嘢真係唔覺買多左都唔知,因為件件都咁平,唔會忍得住手㗎!

 Fashion & beauty:http://www.fnb.hk/blog/25786











留言

熱門文章