買到荷包乾塘,流血不止,可是太滿足了 XD

今個月到處都是減價!!開倉!!最平!!轉季優惠!!
好似唔買對唔住自己咁!!
卒之,好似瘋狂了的不停買!買!買!

首先是nine west開倉:
戰利品包括五對鞋,
平時千多元的真皮長短靴,
現在$250-300!  點忍?
而且對對手工一級棒!
款色時尚!雖然高踭啲,但真係好靚!






一心唸住去拎支skII 體驗裝10ml,
點知個ba話即時買任何size神仙水便可即時入會
~於生日月多送75ml!即是下個月!
仲有stempower15g和一塊面膜立刻送!
所以我乖乖付款買了$530嗰set體驗set....


跟著個ba又說,有張coupon俾我,
任何購物送三塊面膜(如圖 )!
所以過左幾天,我忍不住又去買了支落妝油$390!


正當我好開心咁攬住set面膜時,又知道呢個:
OMG!!咁着數!仲有額外一盒面膜仲有$1000周大福!!
跟著仲有個朋友肯義氣付錢接收我張周大福仲可以幫我去買,變相更非買不可!!又乖乖付了錢!



跟著香工轉季,
大量貨品拋售,
無論衫褲襪鞋一律百多元有交易,
有的甚至幾十蚊有售,
行左幾轉,買到流血不止!!
原來越平越買得多越出事!




去到marc by marc jacobs見到半價,
買左啲原價千多的手鐲和銀包給朋友生日gift。
跟著見到有個手袋好靚好高貴,忍不住又買了!
幸好後來男友說送我作生日gift^^


跟著又收到Bioderma同bicelle套裝discount,
呢個超正,b5好保濕架!
買左2set細嘅,一set大嘅,
仲有50蚊折扣!唸住橫掂用開,買定囉。





差點forget仲有呢對Dr.martens,
折實$800有找,
屋企仲有對粉紅色買左個多月,
但還是忍唔到手@_@


仲有報左個特價日本之旅在十月!
趁啲yen平,兌換了$15000,看來又會忍唔住洗曬!!

電郵地址:halloshadowking@yahoo.com.hk



留言

熱門文章