冰感亮眼彷如立刻抽去眼皮脂肪,至shape眼神話有就有!L'Oreal REVITALIFT 活力緊緻Laser x3

大家有無試過一起身成塊面都口腫鼻腫?
照一照鏡,驚嚇到嘩一聲O 咗咀?
我試過,仲要係常常潻!
尤其是對眼,得返一條線都試過,
幾乎睜不開來!
不是我誇張,
水腫型的我仲要唔介口,
濃味道的,生冷嘢,
消夜全部大忌通通犯齊,有乜辦法唔攪成咁?!
每天一起身,第一時間不是刷牙洗面,
而是幫隻眼敷番個冰凍眼膜或用雪凍左的可樂罐敷下去下的水腫先!
呢的日子我受夠喇!


好開心今次收到beauty exchange的邀請我試用L'Oreal REVITALIFT 活力緊緻Laser x3系列的抗皺逆轉眼霜
配合密集的強效抗皺活性成分Pro-Xylane,這項革新提供三重作用以幫助改善膚質:
~收細毛孔
~減少細紋
~令肌膚重拾彈性
使用方法好簡單,輕輕塗抹眼霜並用清涼的金屬滾珠按揉眼周。




before

修長的眼霜膠管設計好方便我握在手,
而且金屬棒同眼霜連成一體就減少金屬棒因儲存不妥而骯髒了也不知啦!
而且輕壓膠管眼霜吐出在膠管頂部的鋼管上,
只需將鋼管放在眼周重復打圈,
冰涼的鋼管立即為我帶來涼快感,
舒緩我腫起的眼蓋,
加快血液運行。


不得不說,呢支抗皺逆轉眼霜對我好有幫助。
即時舒緩水腫情況十分好!!
而且鋼管運行眼周流暢,
感覺上比用手指搽眼霜更容易避免拉扯,
冰感的按摩配合埋密集的強效抗皺活性成分Pro-Xylane,
唔單止水腫退去,連細紋都隱藏起來啦!
同時我發現眼霜本身白色但搽起來呈好淡好淡的粉紅色,
搽左佢,眼周有少少珠光紅霞般,
即時提亮效果令我好滿意!!!
眼神都即時Sharp 曬!!
隨時發放bling bling 電力呀!!



after        




未試過之前我覺得用金屬棒搽眼霜好無畏,真係試過先知原來係咁好用同咁多好處!而且金屬棒同眼霜連成一體就減少金屬棒因儲存不妥而骯髒了也不知啦!
真心推介給大家!



(今次係我試用後的分享,大家應自己衡量產品是否適合自己的膚質和需要時請教專家!)
試用產品及產品說明由LOreal Paris提供
(部份相片用美圖秀秀作拼圖,並沒有更改圖象 )

電郵地址:halloshadowking@yahoo.com.hk


留言

熱門文章