香工戰利品

都說這個時候去香工係good timing.因為批發喺呢個時候正是換季期,好多貨品都是賤格拋售中,呢個時間去易執到平嘢,仲好多時有新的,唔洗要display!所以我都唔執輸,行左兩轉,買左少少嘢!
今次最興奮買左好多耳環,呢啲平時批價起碼50-60,因為呢啲石閃爍好多,唔同啲次一等嘅,而家只需20元,攪到我忍不住買了一堆!









呢幾件外套,全部一舊水,要型有型要款有款,都幾好襯!





仲有呢件shap pink 冷外套150都好like.


呢個時候買tee啱曬,全部幾十蚊,真係執到笑㗎!



特價到新年咋,想買就要去喇~~


我很需要你的支持,喜歡我的文章請不要猶豫,一下啦!

你的支持就是我的動力! 


歡迎與我合作或邀請出席event

電郵地址:halloshadowking@yahoo.com.hk

歡迎加入fanpage :https://www.facebook.com/Shadowcblog

my share platform:
<Fashion & beauty><Beautylife><The ztyle><Beautyexchange><Blogspot><she.com><Imore><Ubeauty>
<Lady Qooza><qooza beauty><weshare>



免責聲明:今次係我試食後/試用後的個人感受分享,大家應自己衡量產品是否適合自己的體質和千萬不要貪快服食/服用過量呀!有需要請請教專家意見,本人概不負責。

(部份相片用美圖秀秀作拼圖,並沒有更改圖象 )


留言

熱門文章