香工吹水團@Greyhound

呢幾日香工做清貨日,
狂買一輪,又係分享戰利品的好時候,
行到累最好坐低食番餐好嘅!
好味的東西會成日心思思想去食,
所以今次我地又去了Greyhound開餐!
不過今次地點係九龍塘又一城呢度。


朋友話我成日食來食去都係嗰幾樣,
其實我就係好味嘅嘢不斷encore都唔厭嘅!


今晚我食了呢個三文魚,
真係好味,平時我唔食生蒜頭同唔好泰汁,
但係呢個配搭真係令我想成碟獨吞!


頭盤仲有呢個軟殼蟹沙律都好受歡迎,
係必食之選。
呢隻蟹仲要出奇地好多膏,
唔係剩係得個殼嗰啲,
好味好多㗎!



主食就揀番炒金邊粉同大蝦金邊湯粉。
先講炒金邊粉,
有啲蝦,好小好小辣,
但係好夠味,又足料,
有幾隻蝦,豆腐乾,
有碎蛋,拼合一起,
令到我吃不停唔停口!


另外,湯粉係冬蔭功湯底,
但唔係辣到那口嗰啲,
有點酸,好重青檸味,
愈食愈開胃,
冬蔭功味唔會太誇張,
仲配埋大大隻嘅虎蝦,
真係啖啖肉,新鮮又彈牙,
係推介之選!


口喝就嘆兩啖檸檬茶,
呢個同平時飲嘅有點不同,
就是連冰都係由檸檬茶雪凍而成的,
所以特別香濃同好飲嘅!


最後當然係甜品時間啦,
呢個係香蕉榛子芝士餅,
配搭新穎,香蕉味同芝士味好夾,
芝士餅唔太漏,
一件食曬都唔會覺得太heavy,just good.


又過左一個愉快的晚上,邊吃邊吹水,真係好快就消磨了一個晚上。



我很需要你的支持,喜歡我的文章請不要猶豫,一下啦!

你的支持就是我的動力! 


歡迎與我合作或邀請出席event

電郵地址:halloshadowking@yahoo.com.hk

歡迎加入fanpage :https://www.facebook.com/Shadowcblog

my share platform:
<Fashion & beauty><Beautylife><The ztyle><Beautyexchange><Blogspot><she.com><Imore><Ubeauty>
<Lady Qooza><qooza beauty><weshare>



免責聲明:今次係我試食後/試用後的個人感受分享,大家應自己衡量產品是否適合自己的體質和千萬不要貪快服食/服用過量呀!有需要請請教專家意見,本人概不負責。

留言

熱門文章