解決痘痘三步code@b.liv

我成日唸明明過曬青春期,
但是為何啲青春豆卻時常來困擾我呢?
無論係因為月事前夕,
定因為轉換季節濕度的改變,
或者只是吃了一次雞煲甚至係一細包薯條,
第次日塊面都肯定爆最少一粒豆豆出來!
好彩啲就生在背上,
雖然人地睇唔到,
但男友拋低了一句:
“點解呢漉漉漉漉排你背脊多左咁多暗瘡嘅?“令我好傷心!

所以當話下,我見到b.liv呢個系列,
立刻心花怒放!
整個系列有洗面gel.No Spots, Bye Dots,控豆精華Spots Got Shot,同埋面膜Kick Spots Out.....真是好適合我!



1.No Spots, Bye Dots 
 blemish cleansing gel  : 
主要活性成份:水楊酸,三氯沙
如何使用:早晚潔面使用;輕柔地用於沾溼的臉上,適度按摩臉及頸部後以清水洗淨拭乾。


洗面啫喱呈半透明色,較挺身的質感,
放在手心可以見到有泡泡在內,
彷彿有好多氧氣咁!
而加上適量的水已經好容易起到泡泡,
如果用埋起泡網就更rich啦,
再用泡泡洗面,幼滑的泡泡輕柔在面上打圈,
不會對皮膚造成拉扯,
而且細密的泡泡可徹底清潔每一個毛孔!
大約一分鐘,即可沖洗乾淨。



就算在這微冷的天氣下使用,
仍然感到好水潤,沒有孟緊的感覺,
因為一開始唸住控油的潔面產品多數只適合夏天使用,
對缺水肌的我用完通常有點乾。
但呢支用完沒有孟住孟住的感覺。
持續使用一星期,感覺皮膚泛油情況得以改善,
下午放工後都明顯無咁浮粉。而且粉刺都無嘆多。


2,Spots Got Shot

blemish treatment serum
主要活性成份:水楊酸,乳酸,硫磺
如何使用:欲達到最佳效果,請每天使用。洗淨後,在痘痘抹上薄薄一層。待其完全吸收後,請重復日常保養品。


精華細細支,針頭型的唧唧咀方便直接搽在患處上,
份量好小已經可以搽到。
質感屬清爽,淡黃色的精華沒有味道,
不會像其他搽痘痘的有強烈薄荷味,
更不會搽完覺得“那“,
又不會搽完白色一達嘢咁,
像一般精華自然無色無嗅,
甚是討好,感覺自然不易發覺。



精華一推開極易吸收,
在皮膚上形成一層薄膜,
保護在發炎的痘痘。
因為平時出暗瘡又不能搽其他保養品,
怕給它養分令暗瘡變得更大粒,
但四週的皮膚亦因此變得太乾,刺激油脂分泌,
所以搽了專門針對暗瘡皮膚的精華就可以一面滋潤皮膚一方面又不怕愈搽愈大粒了!



看我這粒又大又紅的痘痘,

一天已經長這樣,仲要生係面中間,
脹脹的怪礙眼,
用了去痘精華一天覺得有點降紅,
連續使用三天早晚使用,
覺得粒痘痘有明顯的收細,
而且無咁脹,扁平了不少!
相比平時“謝“得快好多!


3,Kick Spots Out
blemish treatment mask
主要活性成份:壬二醯二甘氨酸鉀,水楊酸,硫磺
如何使用:每週使用2-3次;把面膜敷在洗淨後的臉上。 20-30分鐘後即可取下面膜,若臉上仍留有精華液,可以輕輕按摩幫助肌膚吸收,無需清洗,敷完面膜後請重復日常保養品。 


其實我極鍾意敷面膜,日日都敷,
但有暗瘡嗰陣又怕敷完粒痘痘愈敷愈大粒!
呢塊專門為痘痘而設的mask,
就可以放心day day敷啦!

面膜係屬於paper mask,
打開發覺都好大塊,
包住成塊面兩邊仲有位多出來,
質地非常透薄,整體來說很貼面,
敷上面跟肌膚好似融合一齊,
面膜貼膚的設計令精華完全逼入皮膚內,
包裝內的精華唔算多,
攞起塊面膜內裡已經無乜剩,
但係出奇地敷左半小時,
面膜拎開塊面仲係濕漉漉,
敷半粒鐘都無問題!



敷完氣息無得彈!
水潤飽滿不在話下,
膚色都明顯浮白了好多,
原本我唸住係普通有少少消炎成份架普通保濕咁啦,
點知效果出期地理想喎!


想知更多:
b.liv facebook:https://www.facebook.com/blivbycellnique?ref=ts&fref=ts

我很需要你的支持,喜歡我的文章請不要猶豫,一下啦!

你的支持就是我的動力! 


歡迎與我合作或邀請出席event

電郵地址:halloshadowking@yahoo.com.hk

歡迎加入fanpage :https://www.facebook.com/Shadowcblog

my share platform:
<Fashion & beauty><Beautylife><The ztyle><Beautyexchange><Blogspot><she.com><Imore><Ubeauty>
<Lady Qooza><qooza beauty><weshare>



免責聲明:今次係我試食後/試用後的個人感受分享,大家應自己衡量產品是否適合自己的體質和千萬不要貪快服食/服用過量呀!有需要請請教專家意見,本人概不負責。
“是次產品由 b.liv 提供“
(部份相片用美圖秀秀作拼圖,並沒有更改圖象 )



留言

熱門文章