天然的瘦面產品都咁有威力@JaneClare的秀面霜

近年醫美愈來愈火熱,
除了我身邊已經有好多朋友都試了,
我本身都好想試,最想整走個包包面!
我眼見身邊啲朋友都整得好好,
打一針就V曬,
但是其中有個朋友跟我說:
“你成塊面都咁肥,一陣整走左個方面,咪只會令到個面珠登睇落突曬出來!!到時仲怪相!“
我想了又想,覺得都有道理,
同埋個雙下巴呢,都係好容易突出來!

尋尋覓覓,終於又俾我揾到!
素聞JaneClare的產品功效顯著,
而且成份天然,好多sister用過都大贊!
今次終於可以試一試佢嘅產品,
而且仲要係我最最需要的瘦面產品呀~秀面霜。




JaneClare的秀面霜多走一步,將瘦面與護膚二合為一。秀面霜中的咖啡因、紅花油成份能促進血液循環,加快新陳代謝,超強皮膚滲透技術,使產品快速燃燒體內,包括面頰多餘脂肪,能強勢使因脂肪積聚而形成的包包面及雙下巴明顯改善。天然的迷迭香提取物及燕麥提取物成份屬高效抗氧化植物,能撫平皺紋,提高肌膚彈性,令肌膚變得如絲般順滑。秀面霜是一款俱備塑造面型及締造白滑肌雙重功效的產品,將一般瘦面產品提升至更高層次。

使用方法:
雙效功能的秀面霜只需連續早晚使用約一周時間,包包面就能明顯變瘦,而且面部的皺紋也能逐漸減少。使用時只需取小量的秀面霜,塗於需改善肥胖問題的地方,集中以順時針方向作重點按摩,加速其血液循環及面霜吸收。當然,別忘記雙下巴部位哦!






秀面霜呈淺啡色,
帶有點點中藥的味道,
感覺成份天然,雖然質地頗杰,
但卻極容易推開,
用1cm的份量已經可以搽曬全面,
而且清爽不黏膩,
推開後形成像保護層一樣覆蓋住皮膚,
輕輕按摩下,更快吸收。
before use








這秀面霜沒有帶來任何燃燒的感覺,
只是感到有立刻輕微收緊和提升。
這使得我用得好放心,
因為我都怕有啲瘦身產品一發熱就剩係得個“那“字,
而秀面霜俾我嘅感覺係提升同收緊,
所以我主力搽在較多肉的位置,
例如係面頰,腮骨位,和一叠的雙下巴位置狂搽,
再配合順時針按壓的手勢,
效果就更加相得益彰啦!



即時都覺得有滋潤的感覺,
但因為我都屬於需要滋潤形的皮膚,
所以在這寒冷的晚上就再另外搽了晚霜。
即時效果


連續使用數天,感覺皮膚明顯彈性好咗,
不過我塊面實在太多脂肪了,
而使用的日子也只有數天,
所以只是感到提升了線條感,
也算不錯的成績!


至於相比我塊肥面較晚成的雙下巴則明顯有改善,
原本我條頸同個下巴都已經連埋一齊了,
就算是側面加微微抬頭都無法挽回,
鳴.....地心吸力帶來的悲哀><


現在看着有些微角度調整了!
當然,咁厚的雙下巴係無辦法即時消失嘅,
除非切落嚟啦!看到我之前張相嗎?
側面嗰張明顯見到個下巴以內45度角斜落條頸度,
而家嘅張,大概內40度左右吧!
這就是我想表達的角度調整了!
小小的5度真不簡單喔!看起來都青春多了!
短短日子已經有大大的改變,
效果真是出乎我意料喇!
如果搽完成支會變成點呢?好期待喔^~^



Trimming Facial Cream
秀面霜(50ML)$388
JaneClare MediCare Centre
旺角彌敦道678號華僑商業中心17A
電話:2121 8000
JaneClare 專業皮膚護理中心
(女中醫師註診及相關皮膚護理項目)
地址:香港銅鑼灣軒尼詩道555號東角中心(舊翼)191901C
電話:2326 0884
指定屈臣氏醫學美肌專櫃有售

我很需要你的支持,喜歡我的文章請不要猶豫,一下啦!

你的支持就是我的動力! 


歡迎與我合作或邀請出席event

電郵地址:halloshadowking@yahoo.com.hk

歡迎加入fanpage :https://www.facebook.com/Shadowcblog

my share platform:
<Fashion & beauty><Beautylife><The ztyle><Beautyexchange><Blogspot><she.com><Imore><Ubeauty>
<Lady Qooza><qooza beauty><weshare>



免責聲明:今次係我試食後/試用後的個人感受分享,大家應自己衡量產品是否適合自己的體質和千萬不要貪快服食/服用過量呀!有需要請請教專家意見,本人概不負責。
“是次產品由JaneClare提供“
(部份相片用美圖秀秀作拼圖,並沒有更改圖象 )

留言

熱門文章