去污漬好幫手@cutis 彩光醫學美容中心

近排食藥多過食飯,又經常失眠,
攪到面色慘不忍睹!都不敢照鏡了,怕愈照愈傷心!
真係要幫個樣急救一番!
所以今日來到位於旺角惠豐中心的CUTIS 彩光醫學美容中心做CUTIS 「C6納米激光」療程。

Cutis 彩光醫學美容中心擁有專業的醫生、治療師、合格的醫療美容團隊、業界優質醫學美容器材,提供微整形/激光治療 /瘦身/抗衰老/國際優質護膚品等等的優質醫學美容服務,為您提供全方位的美麗與自信。

其實c6已經不是第一次做,
係我好鍾意又受落的療程,
創傷性極低,效果即時就可以見到,
係不錯的選擇,簡直係儀器新手都可以放心試!
不過每一間治療師的手勢係好重要的因素,
成個treatment有無效果就好取決於此!



 C6納米激光包含了532和1064的波長。納米激光的特點是在極短的時間內發放極高的能量,從而能選擇性地被黑色素吸收,加熱和爆破,但四周沒有黑色素的細胞就不會受到破壞。被打散的黑色素會經由身體的『清道夫』細胞吸收而代謝掉,而色素亦會慢慢減淡。532波長可以針對較淺層的黑色素,而1064波長就針對較深層的色素。C6納米激光適用於整體嫩膚( 美白、去斑、收細毛孔、減淡幼紋)、雀斑、太陽斑、荷爾蒙斑、黑斑、顴痣、太田痣等。
治療部位可能會有些紅腫,通常維持數小時。可以如常清潔及護理你的皮膚,但治療一星期內,不應使用任何磨砂或刺激皮膚的產品,如維他命A衍生物,各種果酸及維他命C等產品。同時要使用SPF30以上防曬保護皮膚。

上到去,填了個人資料,四圍參觀了一下,
發覺這間公司原來已經對微整形很在行,
因為我見有好多用完的打針器陳列在recieption,
可見用的必然是正貨,否則也不會展示出來啦!

旁邊亦有做深層射頻的頭,
滿滿一個人高的陳列櫃內,
見到這個陣容,令我不期然對這間公司信心大增!


而Cutis更有駐場美容醫生,為顧客作不同的療程,令人放心!
接待我的emily為我逐一介紹一番療程所需注意事項:
之前不可用A酸呀,果酸呀,做完有些人會容易爆瘡呀等,
又說濕疹皮膚不合做,
不過我平時做都未試過有問題,所以就簽了同意書就準備做激光了!




入到房,職員先為我洗面,
再幫我影了一張事前相,(但無影事後相   ),
之後到治療師進來了解一番我接受c6的程度,
再讓我戴上眼罩,我答之前也有好多次c6的經驗了!




接著療程就開始了。
好明顯今次做的C6感覺較大,
連我都好忍到痛的人都覺得真係好似有條大橡根勁彈塊面咁,
應該係治療師見我係老手所以較大了度數!



不過,我本住越大度數越好效果的精神,
就算覺得痛都無同治療師講,
當她詢問我時,我回答了ok.....現在想起有點後悔......
治療師好細心先全面掃一次,
再重點幫我在面頰上長斑的位置重點打,
兩邊面感覺較大反而到額頭就無咩感覺,
又幫我換了個更貼眼的眼罩然後在黑眼圈的位置又打了一轉!


一路打一路有燒焦的味道,不過呢個係正常現象。
打嘅時候,會感覺到治療師係每一個角落都不會錯過,
由下至上,再由右至左,一落跟著啲紋理的方向去打。
整個過程大約十分鐘左右就完成了,
搽了面霜和防曬就可以走了。
治療師細心的叮嚀我回家要密密敷補濕面膜。
before:眼底下有一點紅點,愈來愈深色,極度惱人

before:下巴極多暗瘡印

做完激光,明顯整個臉色白淨了,
強度大的激光果然效果好顯著,
連痘痘印都減淡了,同埋我眼底有粒紅印都驅散了!
話說月前我做了個電動微針射頻,
係有傷口嗰隻,無好好介口,
仲唔識死飲咖啡,率之,
面上留下了幾點紅印,明顯係傷口有色素!
今次呢個激光好勁,一次就打散左我傷口嗰啲紅印,
連眼底嗰粒遮瑕膏都遮咁到的嗰粒都攪掂埋,超正!
after:面上紅點明顯消退,暗瘡印亦減淡了

整個面色白淨了,唯濕疹來襲,額頭爆出一推


不過,都因為有效的激光,
但我個皮膚底層可能實在太乾,
尤其是額頭,竟然當晚就出了一堆濕疹!
呢個故事教訓我做療程不可操之過急,
如果覺得度數大左或覺得唔舒服要同治療師講,
因為每一個人的接受程度都不一樣,
治療師都係基於我們的反應去調節適合我們的度數,
如果覺得有任何不舒適應該要立刻提出,
我見其他朋友做同一個療程都無事,
原因就係我太貪心了,以後會引以為戒!
眼底的紅點明顯消退了,礙眼的終於走了

好快,經過瘋狂保濕,三至四天已經把濕疹擊退

幸好,狂敷保濕mask同搽了幾日有修復成份的面霜之後,
啲濕疹已經退番曬!現在塊面仲白淨左潻!
所以,俾我再揀一次,我都會再做呢次激光,
因為on於我最想要嘅,cutis真係幫到我,
不過,下次我一定會做好保濕先,敷定面膜先去就無事了!

cutis 彩光醫學美容中心

九龍城店 
地址:九龍城衙前圍道27-29號全座
電話:2201 9888
旺角店 
地址:旺角彌敦道664號惠豐中心18樓全層
電話:2332 8751
website:http://www.cutis.com.hk/index/

歡迎與我合作或邀請出席event

電郵地址:halloshadowking@yahoo.com.hk

歡迎加入fanpage :https://www.facebook.com/Shadowcblog

my share platform:
<Fashion & beauty><Beautylife><The ztyle><Beautyexchange><Blogspot><she.com><Imore><Ubeauty>
<Lady Qooza><qooza beauty><weshare>



免責聲明:今次係我試食後/試用後的個人感受分享,大家應自己衡量產品/療程是否適合自己的體質和千萬不要貪快服食/使用過量呀!有需要請請教專家意見,本人概不負責。
“是次treatment 由cutis 彩光醫學美容中心提供“

留言

熱門文章