用清文(6)

又係回顧一下我用過又用曬的product喇,開左麻麻地好用嘅,通常擺左在冷宮,未必清得曬,所以,用得曬嘅,通常唔會太差!


its skin vita program 5+:

回購度:95%
來源:自費

非常面霜質地的精華,水貨店老闆話是新品,我見價錢會理,來幾十元,就買來都試無妨~
“精華“質地喎面霜無分別,我極懷疑其實係面霜,cream爆質地算極容易推開,當中有一粒一粒不明物體愈搽愈消失,感覺幾得意!清爽得來算滋潤,當中有維他命E成分可幫助收復肌膚表面!
連續使用一星期,感覺有幼滑皮膚,更生作用!

doctorcos 面膜第一代:

回購度:100%
來源:自費


一瓶有很多用途的爆水神器,可以當面霜搽,可以妝前打底,可以當睡前面膜,我就喜歡平常敷,厚厚一層,睇住佢吸收得好快,敷完白滑緊緻,好有滿足感~而且性質温和,日日用都無問題,尤其喜歡冬天用佢!



Dr jart+ moist moist water -sure gel
來源:試用
回購度:99%

質地很清爽的面霜,水潤十足,而且帶點點甘油feel,感覺除了補水仲兼具鎖水功能~所以我久不久仲會用佢做面膜潻,貪佢吸收得快,唔怕對皮膚做成負擔~


Loece 的蝸牛精華:
來源:禮物
回購度:46%

蝸牛精華必然出現的黏稠質感,拉絲都拉得好長的,不過用完唔多夠潤,而且容易出暗粒,覺得係有阻塞毛孔之嫌!所以後來用左來搽手,搽手就幾好喎,非常有抗皺的效果!搽完手指指節位啲皺紋真係被撫平左好多!


歡迎與我合作或邀請出席event

電郵地址:halloshadowking@yahoo.com.hk
instagram:http://instagram.com/shadowccheung
歡迎加入fanpage :https://www.facebook.com/Shadowcblog

my share platform:
<Fashion & beauty><Beautylife><The ztyle><Beautyexchange><Blogspot><she.com><Imore><Ubeauty>
<Lady Qooza><qooza beauty><weshare>



免責聲明:今次係我試食後/試用後的個人感受分享,大家應自己衡量產品/療程是否適合自己的體質和千萬不要貪快服食/使用過量呀!有需要請請教專家意見,本人概不負責。

留言

熱門文章