擺脫水腫的日子!!!@纖Q - 紅豆水

女人除了“唔補好易老“之外,唔補仲好易暈潻!
隨著時日的流逝,我發現唔單止我,身邊差不多年紀的女性朋友都有類似的煩惱!
就是每逢有流量的日子,都好容易頭暈,嚴重的甚至會頭痛!
加上口腫鼻腫就不在話下啦!

聽講台灣女仔好興煲紅豆水飲,不過我覺得都好麻煩,又要浸又要煲,唔係幾方便!
後來知道有個好方便的,就一試愛上~


纖Q - 紅豆水 [20倍濃縮水溶性紅豆精萃] 


      ※精選大顆天然紅豆,20倍萃取、濃縮而成
                         ~比買紅豆買便宜,更不用處理不要的紅豆渣

      ※ 特殊低溫水萃技術,保留紅豆最精華的效能成份
                         ~無糖、無色素、無香精、無防腐劑、無抗氧化劑,可放心食用
      ※最天然代謝聖品,一天一包,泡水飲用
                         ~一小包已經足夠每天攝取量

【包        裝】30入 水溶性紅豆精萃一袋
【成        分】大顆紅豆 20倍濃縮精萃
【保存方式】請罝於陰涼處,避免日光,且勿擠壓
【食用方法】沖泡式,一天一包,泡水飲用 (茶、果汁、豆漿、牛奶皆可)
【保存期限】24個月


每包含30小包,一小包一日份量剛好,
冲泡好方便,加温水已經可以!
或者加落其他飲料亦可。
幾十蚊已經是足足一個月份量,
唔洗煲唔洗煮,又唔洗驚用左唔正確的煮法又會無效等等,
真是省卻很多煩惱~


而且濃縮萃取最大的好處就當然是只選擇當中有效成分,
去除了不必要的澱粉熱量,就不用擔心會攝取了多餘的卡路里了~


飲起來,同飲普通紅豆水味道分別不大,
只是紅豆味更濃,但平時飲好多才能足夠,飲到我成肚水>_<
而家濃郁咗就唔同喇,
一小杯就感覺到血氣唔同左,
除了面色紅潤之外,好明顯無咁頭暈!
因為我平時其實流量唔多,但是個肚都會“那住那住“,
而且頭暈就必然發生,有時個腦唔夠血,
連續三四日keep住頭痛,真是苦不堪言的!


自從飲左佢,一飲已經feel到有改善,
持續飲左兩日,發現雖然流量多左,
但個肚唔會覺得痛,而且個人明顯精神左,
個頭唔痛了,應該係血液循環有改變,
效果好滿意,會keep住飲^v^

題外話:當我攞出來,每人分兩包俾其他女同事試下嗰陣,
大家都好興奮,猛問我在哪裡買,講好想買但問知邊度有得賣!
仲那那臨抄底間shop地址潻!咁我試完,又真係明白點解佢咁受歡迎了~

My Princess 我的公主:
 
此產品由My Princess HK 我的公主提供
購買點 : www.myprincessyoyo.com 】

歡迎與我合作或邀請出席event

電郵地址:halloshadowking@yahoo.com.hk

my share platform:


免責聲明:今次係我試食後/試用後的個人感受分享,大家應自己衡量產品/療程是否適合自己的體質和千萬不要貪快服食/使用過量呀!有需要請請教專家意見,本人概不負責。



留言

熱門文章