網購樂@Zalora~mango

最近,迷上了網購,無辦法,如此喜愛shopping的我,
如此方便的方法,怎麼能控制我的購物慾呢?
不過,網購我通常要選擇一些穩陣的,商譽好的,因為都驚貨不對板!

所以我選擇了好出名的Zalora(facebook成日喺右手邊見到嗰個)
~今次閒逛一下~
上次試過佢地啲首飾幾好,今次試下第二樣^^


Mango hong kong呢個品牌都算出名,
所以今次揀左佢來試,
發覺items都有好多,有不少選擇。
主打女裝,款色大路,
青春的吊帶款有好多,而oL款都有不少選擇!



好明顯Mango主打連身裙款,因為有勁多,
而鞋款和手袋到首飾都有少量選擇。
我自己就較喜歡可以着返工嗰啲!

型的元素都有些,例如皮革等~

我都幾喜歡佢有分size,
仲要係唔止一般分大中細咁簡單,
有些係由xs到xL都有得揀,
而且有詳盡的detail,
每一個size係咩尺寸都詳細記錄了,
令我呢啲大碼人都可以放心買啦!

呢件我超like,斯文中帶一點型的元素,
又唔會太誇張,有背心的涼快,
但隻肥手臂又可以遮住,啱曬我!!^^
而且返工着又得,襯jeans又得,易襯到爆!即要!


所有information都勁詳細,咩質料啦,
size啦,熨唔熨得,乾洗又得唔得,
連麻豆咩身材着上身有呢個效果都有資料!


揀好就落order啦!
睇到呢啲有款有size大品牌有質素的都講緊係百幾蚊咋,
唔入手就對唔住自己啦!快點將佢放入購物車先!


之後再登記成為會員,
輸入個人資料和郵寄地址就攪掂了,
而且全程手機上網都可以,
咁就隨時隨地都可以買到心頭好啦^^





完成登記後,就會有番個確認編號,
而且係貨到付款,唔需要信用卡付費,
可以節省手續費之餘,對自己的私隱又有保障!
亦都唔洗好似其他網購咁麻煩~
之前我試過其他,有啲要去銀行入錢先,
再傳收據,先肯send 貨!
有啲要去便利店買點數卡,
再用點數密碼攪一大輪,總之就係勁麻煩啦!
最慘係不能買一件,又要集運,
太多程序,攪到我都怕怕,無再幫襯了~

最慘收到件貨,發現損壞了,
都無辦法追究,所以有好多時候都唔敢博,寧願唔買!
後來知道Zalora 原來有十五天退貨保證,
變相第時我買任何衫褲鞋襪都唔洗驚啦,
唔啱呎吋都有保障,
萬一件貨品在運送的過程有任何損壞,都有得換!
將來買嘢放心又安心啦!


而且送貨速度比預期中快,由落單到收到速遞,
講緊唔洗一個星期,唔洗等到頸都長^^


網站: www.zalora.com.hk
http://www.zalora.com.hk/women/mango/

歡迎與我合作或邀請出席event

電郵地址:halloshadowking@yahoo.com.hk

instagram:http://instagram.com/shadowccheung
歡迎加入fanpage :https://www.facebook.com/Shadowcblog

my share platform:
<Fashion & beauty><Beautylife><The ztyle><Beautyexchange><Blogspot><she.com><Imore><Ubeauty>
<Lady Qooza><qooza beauty><weshare>



免責聲明:今次係我試食後/試用後的個人感受分享,大家應自己衡量產品/療程是否適合自己的體質和千萬不要貪快服食/使用過量呀!有需要請請教專家意見,本人概不負責。

留言

熱門文章