用清文(8)>Reskin,sofina,estee lauder,crabtree

每次出用清文都心情興奮,因為用曬每一支產品,我都有莫明的滿足感~


Reskin 的bb cream,老實說,價錢算中高,
要差唔多250蚊一支,40ml左右。
不過真心覺得好用,可能因為我皮膚偏乾,
如果隻bb cream唔夠潤,就會好顯紋,太潤又會好浮粉,
所以要做到夠潤又唔太過其實唔容易,我覺得呢支ok~

on 持久度亦十分好,因為我成日放工仲要去打麻雀,
個妝閒閒地要維持去到零晨,但都無乜脫妝,
所以持久度抵讚!想再襟啲,可以薄薄掃小小定妝碎粉就更出色潻!


呢支sofina 的Primavista Ange係朋友介紹我用的,
因為佢用過日本version( 約280蚊 )大讚very good,
又試過台灣的version(約80蚊  ),同樣25g,
覺得質感狀態都好相似,但價錢差好遠,
台灣version明顯親民好多,所以就買來試!
呢支係moisture keep base uv,較水潤,仲有支控油嘅,
朋友話控油的程度簡直去到乾肌,着我不要試那個,因為不大適合我。

試完呢支真係一試愛上,再試傾心,
因為我十分喜歡佢搽完好似無搽咁,
完全唔會影響到之後用的化妝品,
做到不油不潤,又唔會乾肌顯紋,用完有輕微調整膚色,
使整體面色看起來有輕微光澤感,
用來打底或單塗當防曬( spf15pa++ )都是不錯的選擇!
所以好快地半年消化了5支,正拜託朋友去台灣再大量入貨!yeah~


呢支lauder的matte primer係禮物,對唔洗錢嘅東東我向來要求唔高,
不過呢支真是唔係好啱我用!
攞番來個陣已經得半支,唔好誤會係二手嘢,
話曬係f and b的禮物相信唔會俾舊嘢我,
加上個新貨貼紙仲健在,好大機會係有瑕疵的新品!

好喇講覺呢支primer先,控油可能做得太好吧,
攪到我用完乾到啲皮有少少脫皮,
所以呢支得半支都玩左幾年,
我每次只在夏天最熱嗰幾日先用佢㗎,
所以咁耐先finish到!
好唔好用見人見志,可能有些好需要特強控油的朋友會想挑戰佢嘅!


crabtree的handcream相信唔洗我介紹,
都應該無咩人未用過、質地豐盈滋潤十足一向都是其賣點!
而且香味都好重要,每一隻味道都十分討好,令人倍感relax~
維持時間長也是令我用完一支又一支的原因,
而且價錢親民,大品牌高品質但都是幾十蚊一支!
有時聖誕節前通常有優惠,嗰陣掃貨就係最佳時機了!


歡迎與我合作或邀請出席event

電郵地址:halloshadowking@yahoo.com.hk
instagram:http://instagram.com/shadowccheung
歡迎加入fanpage :https://www.facebook.com/Shadowcblog

my share platform:
<Fashion & beauty><Beautylife><The ztyle><Beautyexchange><Blogspot><she.com><Imore><Ubeauty>
<Lady Qooza><qooza beauty><weshare>



免責聲明:今次係我試食後/試用後的個人感受分享,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。


留言

熱門文章