告別三十年“疣“的困擾@parkway

我成日唸,點解我塊面有咁多瑕疵嘅?皺紋呢啲不在話下,包包面更加唔好提,最利害係竟然連“疣“都一大堆>_<

話說有日我上到Parkway做皮膚分析,一照機,所有瑕疵都無所遁形,無論色斑,粗大毛孔,勁深的皺紋都清清楚楚,用不同的顏色清楚顯示出來!


所以我立刻問陳醫生:究竟做甚麼療程最適合我呢?
呢部就是“照妖鏡“,所有瑕疵都無所循形

陳醫生立刻指出,原來我塊面有好多“疣“,呢啲係過類性病毒,如果唔先處理,咁無論做任何療程例如laser或RF都好,只會不斷俾能量啲病毒,令佢不斷擴散增新!


唸唸下又係,唔怪得我每次做完療程都覺得啲“疣“勁左!勁到化妝嗰陣“cake“粉,而且愈出愈多,連眼皮都有,每次眨眼都feel到有嘢好似頂住頂住咁!
喺時候處理下佢!

因為我早前來過呢間<百滙皮膚中心>,試過陳醫生的手勢,所以對他都很放心,
你知啦脫疣都屬於創傷性高的治療,手勢和經驗好重要的,
因為如果手勢唔好,之後就好容易有疤痕了!
而且我有朋友試過揾陳醫生脫過,都覺得很專業和無印,所以我就更放心啦!

加上我知道這裡是用非常先進的CO2 laser 來進行的,
所以無論是傷口的大小和之後的recover都會好過傳統的方法好多~
所以就算要自費都立刻付款了~
不過,好彩我有買醫療保險而且cover到脫疣呢個項目!
唔講唔知,原來“疣“係病理的一種,在parkway呢啲醫美中心做,
並且由註冊醫生主理,係可以由醫療保險cover到嘅,
當然,就未必可以cover曬,但都cover到八成的成本嘅!

好喇,咁開始之前,先要照下機,醫生評估面診等基本步驟都覆先做啦!


之後就可以安排做治療了,先來洗面和敷麻醉膏,
待30分鐘後,就可以正式開始!
陳醫生會用筆圈出我有疣的位置,再由助手塗上麻醉膏,
你看看我塊面真是有好多,而且分佈範圍甚廣,有些更長在眼角,甚至眼皮,
說真的,不單影響外觀,而且化妝永遠不貼服,長期“cake“住之外,仲非常“銀“眼!
每次眨眼都感覺不舒服!

所以我好心急問陳醫生,可以幫我處理到咁近眼睛的地方嗎?
因為我知道有好多醫生唔會做,話風險高,點知陳醫生一口應我,
還說好容易,看起來十分有自信潻!

未做之前,眼角和臉上明顯有突出物

開始時,就做番laser的準備功夫,都是遮眼咁,
因為麻醉劑的關係,co2 laser打落來是完全沒有感覺的,
只是聽到“答答“聲,原來co2會氣化了所有射到的皮膚組織,
包括疣,墨,和油脂粒,所以用來脫墨都係一流的~


不用十分鐘,已經處理好曬面上所有的疣,
輪到眼睛附近嗰幾粒,就由眼罩轉換成膠帶,再繼續laser,兩三下又攪掂了!

之後就用番消毒藥水處理一下傷口,再塗上消炎膏就可以了!
走嘅時候,陳醫生仲俾埋消炎膏我回家搽潻!
做完完全見唔到有傷口,只是面紅紅咁,即晚我仲走去打麻雀都無問題,
朋友都唔察覺我整左嘢~


到第二日,啲傷口結痂了,就較清楚見到有紅色的傷口了,
不過,啲傷口都好細個,咪睇我好似好小傷口,
以為我唔多疣,其實起碼有30粒,不過,因為用co2 laser來處理,
所以啲傷口細,看起來才無咁“樣衰“咋!


11號做的laser,去到16號已經好得八八九九,基本上都已經唔係幾睇到啲傷口,
復原得好快,而且埋口好靚仔,不過我忍唔到口,
每日都有飲咖啡,所以傷口有色素沉澱,有小小紅殘留左喺度,如果唔係就perfet了~

parkway更會提供半年之內兩次的免費復診服務,萬一復發,都可再“維修“下。
現在無曬啲疣,化妝又開心啲,做高能量的treatment放心啲,塊面又滑啲!
咁多好處,未整的sis睇完我嘅分享,對疣認識多左,
知道原來咁簡單就處理到,仲唔快點去整走佢!




歡迎與我合作或邀請出席event

電郵地址:halloshadowking@yahoo.com.hk
instagram:http://instagram.com/shadowccheung
歡迎加入fanpage :https://www.facebook.com/Shadowcblog

my share platform:
<Fashion & beauty><Beautylife><The ztyle><Beautyexchange><Blogspot><she.com><Imore><Ubeauty>
<Lady Qooza><qooza beauty><weshare>



免責聲明:今次係我試食後/試用後的個人感受分享,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

(部份相片用美圖秀秀作拼圖,並沒有更改圖象 )


留言

  1. 普通疣,扁平疣,脂溢性疣移除都很容易,在刮除後再用電灼器把底部輕微燒灼,或者整個可以用二氧化碳激光燒除。這些方法比液態氮的冷凍方法有效,約一星期就會結痂復原,治療後不會留下疤痕。 http://www.drhealthbeauty.com/htm/chi/lt_facialwarts.html

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章