幫手手美容

除了面部護理,手仔大家都唔可以忽視架,因為如果隻手皺巴巴,就個個都知你有番咁上下年紀啦!
所以,平時我都會幫雙手做下手蠟咁!不過都唔多夠勁,最近我發現左以下呢個方法好似仲work喎~



首先要幫雙手去下角質先!大家看下未做之前,我對手都幾皺(>_<),所以都唔到我再懶(≧3≦)
最皺係指節之間啲皮都有好多火車軌架,慘慘豬呀!

呢支innisfree wine peeling jelly softener 原本用途應該是用在面上,不過因為佢peel得太勁,我用完塊面好似無曬啲皮咁,之後就靈機一觸,拿來去手的角質,不要浪費!
點知效果都幾好喎~
倒小小落化妝棉,一元份量左右啦,細細力抹下已經捽曬啲死皮出來,非常容易快捷~~
最緊要係唔好貪心,唸住捽耐啲好啲,捽三十秒已經非常足夠喇!

接著用toner抹乾淨,用水洗手抵得,不過我覺得用toner會潤啲,效果好啲!
普通toner得了,我都不過是用nature republic吧了!

接著就最重要嗰part,就是搽油喇!什麼油都無所謂,煮食嘅除外啦!我就選擇了skinfood 的牛油果essential oil,倒落隻手,搽勻,無需特別按摩,咁當然,如果有心機就梗係按啦,不過我呢啲貪快的人就搽完其實都已經有效果了!

跟著又係化妝水出場,倒濕隻手,用紙巾搽走多餘的油就可以了。咁隻手就會變得好滋潤^^
連手指節之間的坑都會變淺了!


大家看到下面的圖片就可以清楚了解到有做的左手明顯比未做的右手看起來嫩滑多了,尤其是冬天時,雙手常常感覺乾燥,我就會立刻做一次,整個過程十五分鐘,簡單又容易,如果同我一樣對手的護理有興趣的sis,不妨一試(^_-)



歡迎與我合作或邀請出席event

電郵地址:halloshadowking@yahoo.com.hk
instagram:http://instagram.com/shadowccheung
歡迎加入fanpage :https://www.facebook.com/Shadowcblog

my share platform:
<Fashion & beauty><Beautylife><The ztyle><Beautyexchange><Blogspot><she.com><Imore><Ubeauty>
<Lady Qooza><qooza beauty><weshare>



免責聲明:今次係我試食後/試用後的個人感受分享,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

留言

熱門文章