Gathering最好就是食放題,狂食狂笑狂歡(≧∇≦)@築地番本日式放題

想專心傾計,最好就是食日式放題,唔洗燒,唔洗睇火,一味點菜,食物好快就送到面前,幾好!
所以今天來到位於通菜街1a的築地番本日式放題跟朋友聚一聚!

這裡全新的裝潢,幾鍾意個門口幾有意景,開業應該無幾耐,因為這裡前身是聯誼會,我常常來打麻雀~


一坐低當然是睇餐單,然後點點點啦!睇落都幾多款式,壽司刺身天婦羅是我必食之選,見到這裡都幾特別,除了普通飲品外,竟然連清酒和梅酒都列入任飲之列,計每位收費$178加一來說,真是飲多兩支都番本( 唔怪得之這裡叫做“番本“原來係好容易番橫咁解XD ),我見其他食客都好多有點,只是我和友人都不不是好酒之人,所以都點了普通飲品就算了~


這裡都有個特點,就是加50元可以再任點多7款食物,就是特大日本赤蝦刺身,帶孑刺身,油甘魚刺身,北寄貝刺身,羊架,蟹粥和藍青口~看起來幾吸引,加50唔算多,所以都有加。不過就算不加其實都有好多選擇。

點到成枱都是食物,其實得兩個人食XD,不過每碟其實都是份量好小,值得一讚是上菜速度極快,其實大概十分鐘就成枱都放滿了,唯一是要小心侍應們多左右上菜,兩邊夾攻,所以唔好周身yuk,如果唔係就會好似我咁發生倒瀉東西事件了~
先來兩味前菜先,這裏除了大路嘢外,還有些特別款,好似朝鮮八爪魚粒咁,酸酸地有點泡菜味配合埋青瓜真是好味又開胃!


刺身就是我最愛的甜蝦和三文魚(≧∇≦)
三文魚夠肥美,甜蝦夠大隻,又夠甜,後排大隻一點的是加錢任食的,明顯較大隻和有品種,前排的是不用加錢都任食的,都好夠份量,係回本必食之選!


shushi都幾好味,尤其火炙三文魚腩壽司,拿捏得剛好所以入口即融,三文魚油在咀腔內融化,甜得來沒有油膩感,好好味,平常食放題避免食飯的我,食了兩件!蝦壽司都好鮮甜~


加左錢就梗係試加錢嘢啦!其中蟹粥當然要試啦!講真蟹味一般,叫做尚可啦,粥就反而夠棉,都ok嘅!温泉蛋就真係要試喇!如果用來撈麵真是一絕!湯底又夠滋味,蛋黃吸收了湯的精華,一吸吮落口,無可比擬咁暢快!牛油帆立貝極好食!一份起碼有15粒我起碼食左10粒!平時出面食細細碟得幾粒要35蚊無走雞,仲有時又老又靭,頭先我食嗰十幾粒都夠淋,又入味!


天婦羅蝦夠大隻,不是“高瘦型“,是“粗獷型“!一口咬下,兩個字:肥美!而且表皮做得又薄又脆,沒有厚厚的粉團,而是好似potato chips咁脆卜卜的,所以我encore了!
說到encore,三文魚腩又滑又香口,而且仲啖啖肉得來又滿滿魚油香!因為燒過的三文魚肉好滑,入口立刻sir落喉嚨,這款有水準,好好味!


至於羊架就有點失望了,我都算食得羶,因為都鍾意食羊,個這個羶的情度好似同巴基斯坦人深度接吻一樣,令我忍受不到,對羶接受能力一般的不用試!
食左咁多肉,要食啲菜中和番,翠玉瓜是一個不錯的選擇,因為爽甜爆水,加了鰻魚汁原來個味好夾,更加能帶出甜味,又可以清一清肉的油膩感,是encore之選!

contact me:

電郵地址:halloshadowking@yahoo.com.hk
instagram:http://instagram.com/shadowccheung
歡迎加入fanpage :https://www.facebook.com/Shadowcblog

my share platform:

<google+><Fashion & beauty><Beautylife><The ztyle><Beautyexchange><Blogspot><she.com><Imore><Ubeauty>
<Lady Qooza><qooza beauty><weshare>



免責聲明:今次係我試食後/試用後的個人感受分享,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。


留言

熱門文章