唔食就走寶了\(^o^)/一哥私房菜

着迷雞煲和打邊爐的我,收到風有間任食雞煲邊爐放題,每位收費才二三百,但選料上乘,除了每位有指定份量的海鮮盛盒之外,還有靚牛肉食,更有不少火鍋配料!最特別是麻辣雞煲竟然是任叫任食的!咁我就一於可以試均小辣中辣大辣不同辣道啦!哈!


某些特別名貴的食材例如靚牛頸脊、花甲皇、巨型帶子、龍躉魚、三文魚刺身、泰式生蝦、鮑魚仔等都會作每人一客首次供應,之後如果要再叫,則要另外收費。
其他款式則可以任叫,例如丸類,雞煲,菇類、汽水、……不過其實所有嘢食一轉,都已經好飽下!

俾個大合照睇下吊下大家胃口先!

食熱氣嘢,當然要整返啲下火的飲品調和下啦!嘆店家自家製的菊花茶就最fit了!甜甜地,有好香的菊花味,清熱解渴正!

來呢度另一特色是勁多房間,連洗手間都有私家的!不但私隱度高,傾計大聲啲都唔怕人眼望望,約埋三五知己睇大結局又得,甚至睇下馬仔又得!

香噴噴雞煲好快就出場,當三分鐘的計時器一響起,立馬起筷食得!雞件嫩滑,小辣的程度不會有太大的辣,麻倒是香得很!色香味的雞煲在我們的筷子底下只能“生存“到三分鐘!哈哈!
實不相瞞,到最後我們又叫了個中辣雞煲再嘆過!
食完雞煲,通常都會就咁加湯打邊爐就算,但一哥竟然非常大手筆地再上另一個花甲蟹鍋來打邊爐!

說時遲那時快,鮮艷如紅唇的牛頸脊火辣登場!
嫩滑如初春踏雪的口感令人至今難望!
清晰的雪花紋理下散發出芳香的油脂味道,無論愛牛不愛牛的,相信都抗拒不了它的 魅力吧!

再來的海鮮盛盒也太叫人尖叫吧!(我們一行五人,所以每款各有一份),排場也叫人興奮吧!想不到在香港地竟然食到支出與收穫如此不相稱,店家要賠大本的私房放題喎!好彩我有個識食和帶我食好嘢的朋友才食到呢😎

睇見那蝦背上那深色的斑紋,再加上那堅硬的外殼,一睇就知是深海彈牙靚蝦啦!
煮好後,色澤亦鮮豔得很,橙紅橙紅的,而食落的鮮味也不是講笑,只想可以來多一隻吧!



躲在後排的蟶子皇就最吸引到我的注視了!因為前面放了一堆東東,就完全無礙它的“身高“!放在手心一看,完全有昂藏七尺的感覺呀!

煮好都完全無縮水,和那楂菊花茶也有得fight!太誇張了吧!😂
而且肉質鮮味無得彈,咁大隻咁新鮮想唔爽口都難啦!



連殼帶子就很誘人呢!那爽甜的口感正是我鍾意食海鮮的主因吧!無蟶子咁爽,但啖啖肉的快感又是另一種層次感呢!



食海鮮又豈可無鮑魚呢?柔韌的質感,豐富的彈性,又豈是其他海產所能代替呢?



生魚片正好可以一解我對魚魚的情懷,既嫩滑卻帶小小彈性正是生魚片的特質吧?沾豉油就最帶出那鮮味了!




雖然我食量大,但食完雞呀海鮮呀咁,其實都full full 地,再試埋呢度啲丸丸真是好飽下。雲吞同水餃對於介食豬肉的我就唔食得,不過見到朋友encore左,就知應該都得得地。墨丸同牛肉都幾ok ,起碼彈性味道都夠,也不錯吃。


俾錢再叫的牛肉款頭都唔錯,份量還可以啦,始終收費太便宜,其實唸來唸去都門知呢間店收二百幾人頭,用咁高級嘅料,點掙到錢嘅呢?

最後仲有飯後甜品,自家製桂花糕每人一件,確實誠意十足!

一哥私房菜
佐敦佐敦道28-28A號佐敦廣場2樓
合作或邀請:halloshadowking@yahoo.com.hk
my share platform:

<google+> <youtube> <facebook> <Beautylife><The ztyle><Beautyexchange><Blogspot><Lady Qooza><qooza beauty><weshare><openrice>

If you enjoyed this article leave a comment and like :D  And SUBSCRIBE! :)

Much love,

Shadow^^

留言

熱門文章