兩小口的假日拍拖之選@Cafe Hillywood




難得和男友出來撐枱腳拍下拖,我揀左間環境中高擋的餐廳,一來可以坐得舒服點,二來有啲裝修價錢又合理,又可以慢慢坐飲下嘢傾下計唔限時的cafe就最好了。


先來個凱撒沙律開開胃是西餐指定動作~呢款沙律用木板盛上,餐具的選用頗特別,而加了煙三文魚其實要加20蚊,不過都有兩大塊,所以加應該着數過唔加。沙律菜的份量好像有點少,還好我們得兩個人share食,算勉強夠食。
醬汁選用了奶酪cream cheese,帶點黏稠的質感均勻地伴着每一塊菜葉上,雪白的cheese也淹蓋不了那菜的翠綠,淡淡的芝士味更能特顯沙律菜新鮮而甜的味道。


Stuffed portobello mushroom釀褐蘑菇共有三顆,每顆都有不同的口味,一次過滿足食家三個願望(≧∇≦)
芝士茄汁菇食落酸酸甜甜咁,厚厚的芝士醬好香,釀菇雖然焗過,但仍然保持到好juicy下有爆汁的口感,都幾好食。
同樣是芝士醬心但配香草就有唔同的feel,不過香草味相對唔太特出,有小小讓芝心搶去了峰頭!
果然松露菌醬的配搭就是我至愛了!也不是說配松露就一定好,而是那松露菌醬獨特的芳香着實令人着迷,而且和同是菌類的磨菇更能擦出味覺上的火花,亦將單一的菌味推高了層次!
Grilled Angus rib eye steak處理得唔錯,以7成熟grill得幾好,沒有血水而且之後個收水做得幾好,有保留到血汁,所以食落唔會韌。
而且Angus出了名肉味濃,所以我就特別鍾情食。雖然我男友就鍾情於和牛多一點,不過我還是覺得滿滿牛肉香啖啖肉的angus始終最得我歡心!

伴碟的蒜頭亦好特別呀!未見過其他餐廳會用燒過的蒜頭這樣子半個上做伴碟的,貪得意試下,腍腍地,蒜香得來不會辛反而帶小小甜味,又幾特別喎!
Pasta aglio e olio with fried tiger prawns
呢個意粉原來是餐廳自家製手打意粉,比一般的意粉幼小小,又比天使麵粗小小。口感非常煙韌,咀嚼帶勁,但又不會感覺如橡筋般難咬,柔韌度just fit,我幾鍾意!味道就帶辛辣,見到有幾片生蒜,想必是加了點生蒜汁攪拌意粉,頗有新鮮感,味道亦出奇地夾!再配以7吋大虎蝦,而且有兩隻咁多,情侶可一人一隻share食唔洗爭啦!而虎蝦開了邊又grill過,食落特別香口,加上可快速鎖住鮮味,整件事好妥當。




Cafe Hillywood
尖沙咀柯士甸道152號好兆年行地舖

留言

熱門文章