睇得,食得,selfie更加得!@Hello kitty 中菜軒

對於我這個前kitty粉來說,今晚同個老友來到Hello kitty 中菜軒 ,心底裡還是覺得好興奮!





內裡真是好多吉蒂貓呀!無論是座位定枱面還是擺設,全部都是吉蒂貓的踪影呀!簡直是謀殺我好多菲林,呀唔係,係數據至啱!
裝潢設計沿用了比較中式的格局,而且大部分用上木椅木桌,配上非常卡通的吉蒂貓,呢種crossover,真予人一種古典和現代完美融合的感覺!
餐單上的點心大多以kitty貓的造型為主,吉蒂迷要瘋狂了吧?!我旁邊坐了枱說韓文的兩位女士相信是韓國人,果然喜歡吉蒂的是全球化的!



來到呢度,點都要試下用kitty個樣主打的點心系列吧?!唔係點算來過呀?!呢款咁得意,吉蒂白雪雪塊面脹卜卜的,其實是流沙包來的!一籠有三個,同平時的份量差不多,不過加左啲眼耳口鼻之後就貴好多了!一籠要成48蚊,鬼叫阿kitty個樣咁維肖維妙咩?!真是每個都是心機錢,貴小小都無辦法,所以我唔洩底地同kitty忘我selfie一輪,攪到個包凍曬先來食😂😂
所以我食嗰陣個流沙包已經變番同普通奶黃包非常接近,但明明我朋友食嗰陣是有流心效果的!😆😆
皮夠薄帶韌性,餡又唔會太甜,剛好,而且無我唔鍾意食的咸蛋黃在包入面,所以我覺得其實是幾好食的。打破了我以為會好睇唔好食的概念。


馬拉盞好迷你,又得意!淡黃色的面龐上那紅色的蝴蝶結顯得格外特出。當然又是selfie行先,味覺行後啦,幸好我們一行二人,否則單是要將那吉蒂環繞一周也玩好耐,到時真是唔洗食了😂😂
軟綿綿的質地,空氣感十足的鬆鬆軟軟的也很好食!
蝦餃可能比較細迷,所以未能全部都是吉蒂樣,得一粒完整和大粒啲,所以勉強可以造成貓樣出來,其他就得隻蝴蝶結。
全蝦肉蝦膠做,所以我都可以放心食,可能有太多年無食過蝦餃了,覺得格外好食!用薄得晶瑩透餡的皮肉,包住是爽而彈牙的蝦肉,個人幾喜歡!




蝦腸比牛腸較有驚喜。其實兩碟都有即叫即製的味兒,因為粉醬的皮造得其實都唔錯,起碼夠曬滑,雖然唔夠薄,不過蒸的時間都拿捏得唔錯,熟之餘又唔會過老,還保持到嫩滑如滑喉的質感。不過配蝦on評分上始終會着數啲,因為蝦爽口的質感會提升到層次感和增潻鮮味!


食完點心,喺時候試埋小菜~
呢款叫金甲藏龍的小菜個名好架勢,同kitty好唔襯下😂😂其實是魷魚釀蝦膠~估唔到仲幾好食下!
輕輕炸過,所以有好靚的金黃色出現左,不過一點油膩感都無,味道帶小小椒鹽香,咸咸地好夠味。而且將兩種都彈性十足的食材魷魚同蝦膠放埋一齊,估唔到咁有火花!有種相輔相成的感覺,魷魚夠彈但口感較淡,蝦膠夠鮮但未能獨當一面,加埋椒鹽吊一吊味,整件事,兩個字:完美!😄
不過呢個碧綠炒帶子就令人有點失望了!帶子是ok嘅,要鮮有鮮,要甜有甜,原本配蜜糖豆是很不錯的配搭,可惜那蜜糖豆在事前處理上有點欠缺小心,食起來有殘渣就令整個菜失色了!


還好最後的蟲草花蒸豆腐龍躉球板回一城。
豉汁配兩款都滑溜溜的主菜,感覺相得益彰。龍躉肉帶小小實淨的口感而不失嫩滑,啖啖肉的口感又唔怕要吐骨,。而豆腐又吸收了豉汁的味道,清得來又夠味,所以好好食!



留言

熱門文章