公主級的享受@小蟻人

其實我覺得自己都有小小公主情意結,不是說我有病喇,就是有種想成為公主般優雅和就是喜歡那種典雅的、英式的環境地方而已。



今晚用餐的地方位於地窖,一走進內,就有種歐陸式貴族的風情,無論是裝潢,桌椅,或是牆上的裝修和掛畫,予我有種像是走進了城堡中的感覺。
城堡中上網幾乎不行,還好餐廳有提供免費wi-fi,下次可以帶埋部腦,再來tea番一整個個下午先!

雖然呢度地方骨子,想不到價錢又幾親民喎!我點了的 炭燒安格斯肉眼扒配忌廉薯已經是最貴的一個set dinner了,收費都是228元,包了餐湯或可選沙律,再包多杯餐飲,收費算好合理。如果唔食朳,普通來個飯呀意粉呀咁,都是100元鬆啲已經有交易,環境和收費完全不成正比。非常推介小情人來呢度拍拖食飯。做男仔嘅又唔洗擔心個荷包,又可以帶到個女朋友去靚小小的地方食晚餐,個女朋友見到呢度環境有格調夠,最正是呢度連甜品都冧死女㗎,一定會好高興!

個咖啡我加了20元轉了做latte,味道夠濃不過奶方面不是好夠,同普通咖啡無分別,下次我都是慳返20蚊罷啦,還好有再提供全脂奶,口感立刻順滑曬!
至於磨菇餐湯尚算可以,菇味都夠,又食到有微量的磨菇肉,忌廉和湯的比例亦處理得唔錯。
小食也點了個椒鹽墨魚圈,48元來說算好大碟下,旁邊仲有幾棵菜食下,賣相都幾靚。不過墨魚圈個粉做得唔多夠薄,所以無乜外脆內軟的口感俾到我。還好墨魚夠鮮味,而且份量夠大碟,也ok收貨啦。
主菜都等左一陣先有得食,朋友那個遲過我點都食緊,見到炭燒安格斯肉眼扒配忌廉薯個真身我就明白點解了。

先講左塊牛肉眼扒先。個網紋好shape醒,而且塊扒堅大塊,肯定大過或等於我塊面咁上下,望落好吸引!
而且雖然我叫了7成熟咁熟下,但牛扒食落都ok嫩口,而且牛味夠,既然是肉眼位置又自然帶小小嚼勁啦,就是呢種唔韌但富有彈性的口感令我鍾意食肉眼多過西冷~😍唔覺唔覺就俾我食曬成塊!


睇完呢個千層忌廉薯我立刻明白點解我個扒要等一回,係值得等嘅!睇到佢一片又一片堆成一座千層塔咁,花的心機唔講得笑!再在薯頂上放了焗過的芝士,帶着淡淡焦香的味道,一般平時食到的薯菜邊度有得比呀?!
所以平時係唔會點食配菜的我,也立刻起筷!
芝士味道和薯仔真的好夾,薯仔可以減低芝士的油膩感,而芝士又提升了薯仔的味道,等佢無咁單調,配合得好好。
甜品本身唔包落set din,不過加30蚊可以食到 cream brulee。焦糖做得唔錯,糖的份量夠又均勻,使焦糖有一定的厚度,做到卜脆感。蛋也夠滑,不會太甜,食落剛好。




不過原來呢度都有窩夫食架!睇完張相太吸引,忍不住叫左來食😅真身仲靚仔呀!三層高的士多啤梨窩夫,咬開都是士多啤梨餡的,儘管加左啲吉士醬,也沒有減低那格格外脆內軟的口感👍
旁邊還有一個 movenpick雪糕,可以說是是雪糕中的皇者級數,我尤其喜歡它滑得緊要的質感呢!


小蟻人
尖沙咀厚福街9號地庫


留言

熱門文章