點火雞煲@米走雞

聽說這間店最出名的雞是芝士雞煲, 不過我們都是愛吃傳統的麻辣雞煲多點, 便叫了一個小辣的來食。

朋友都說:夏天食麻辣雞煲?不是吧?
對, 我對雞煲的熱情就是夏天也撲不息! 還好還有男朋友陪我癲(≧∇≦)
太子的這間米走雞比長沙灣那間大很多, 坐得也舒適多了! 也不知是夏天的關係還是店比較大的關係,也不用排隊就有得入座去。


立刻點一個小辣 的麻辣火鍋黎食~
就我們倆小口子所以也只叫了一個小的雞煲, 然後就可留肚叫一點其他配料嚟打邊爐。

個雞煲煮咗一陣, 跟住個店員就過嚟打開個蓋隨即點起火焰! 這個舉動著實令我有點驚訝, 莫非這樣做會好味一啲? 不過我覺得這樣好像有點危險呢! 這裏的雞煲特別之處, 就是全部都是雞髀肉來的! 所以同樣都是十來件雞肉, 全部吃掉他們原來都已經幾飽下! 唔怪得之件件都咁嫩啦,原來全部都係雞腿來呀! 可惜冇我最鍾意食嘅雞翼, 如果全部都係雞翼唔知會唔會更正呢! 麻辣味道適中,夠麻夠辣,食得惹味又刺激。

食完雞髀就到打邊爐時間, 我們點了一份手切牛頸脊、 一份 竹笙墨魚滑、 一份手打鮮蝦丸、 一碟白鱔片和半份豆腐。 不過如果知道個雞煲有咁大個, 打邊爐的配料應該下次要叫少一點才對。


這種紅色的肉質, 一看就知道非常新鮮! 當中均勻有緻的雪花, 是高級的肉質的象徵呢!
果然放湯內輕輕灼熟之後, 嫩滑 的程度有如入口即溶, 令人不禁好想再快啲食下一塊! 轉瞬間!一碟!清倉!

竹笙墨魚滑是一個非常有特色的菜式,竹笙 一方面吸收了湯的麻辣味道,墨魚滑又彈性十足, 將兩種我好鍾意食嘅食材放埋一齊 , 效果果然充滿火花 !而且其他地方好小食到咁得意嘅款式~

手打蝦丸肉有大量蝦肉,增加了鮮味,整體彈性和口感都很好。
白鱔亦很新鮮, 這個魚基本上新鮮就已經是 贏了,好食是理所當然。

留言

熱門文章