一路打邊爐!一路睇波!爽YY~@ 百利火鍋海鮮酒家

今晚有足球賽事, 而我又想打邊爐, 於是我們決定去有波睇既餐廳!所以來左百利火鍋海鮮酒家打邊邊!
呢度平時都好旺,有波睇更必定爆場,所以真係要早少少嚟攞位! 我鍾意呢度唔單止可以就到男朋友有波睇, 而係因為呢度啲火鍋配料款款都好新鮮,而且又抵食(重點!(≧∇≦))

而且這裏的特色火鍋湯底有好多選擇, 除了一般清湯沙嗲芫茜湯等等之外, 還會有些特色時令推推介之選! 番茄蝴蝶牛腩湯、 薑蔥腐竹鯇魚湯、蕃茄薯仔排骨湯 、澳門豬骨湯、 海底椰子鮮雞湯…… 非常多元化選擇,總有一款合心意
 現在正是炎炎夏日 ,又要打邊爐又怕熱氣嘅我們最啱就揀呢款瑤柱冬瓜田雞鍋! 消暑冬瓜迅速解熱氣 ,食番兩件下一下火先! 不過估唔到會配田雞(≧∇≦) 但係我又覺得好正喎!因為我鍾意食!



 一打開個餐牌就見到必食石灣蝦公魚腐, 所以就試下! 估唔到幾十蚊竟然有一大碟魚腐, 有少少意外驚喜! 扁踢踢魚腐同我心目中嘅樣子有點不同, 不過出奇地覺得幾好食, 少少煙韌少少彈牙,有點像魚蛋版本山根, 如果攞來加入麻辣湯到一定好鬼正!


 68蚊招牌四寶丸肯定是必食推介之選! 因為四款完全部手打, 粒粒即日人手新鮮製作, 自然更有鮮味和彈性喇! 四寶丸包括豬肉丸、牛肉丸、鯪魚肉丸和墨魚丸! 最好食我自己覺得係墨魚丸, 尤其鍾意當中有墨魚咀, 除了令成粒軟更有彈性之外還更添口感!

人氣脆響鈴亦是開心價28蚊! 價錢非常親民, 但絕不會將貨就價嗰下正! 每一條都脆卜卜, 一放湯2秒就即食, 那時候剛好既軟又脆就最好食!
打邊爐有點可以無牛肉呀! 我們揀了安格斯肥牛和本地嫩滑牛肉!
見到那層層有致的雪花紋理, 在那鮮紅色上伸展開來的模樣,真令人有種吞噬一切的欲望!驟眼遠看還真是好似一朵盛開中的花朵一樣燦爛! 果然不負安格斯肥牛之名!


將那略帶肥膏的肥牛肉片放進口內, 滿香四溢的油脂在咀肉翻起了百尺千頭浪,夾着那停不了的牛肉芳香,令人不禁陶醉了!原來不飲酒,食油都會醉架!(≧∇≦)
無論你揀咗安格斯肥牛定本地手切肥牛,本地嫩滑牛肉都必然要試埋! 千祈咪睇少這個只需四十八元的本地嫩滑牛肉, 認真好好食,試過包你唔會後悔! 不要以為本地牛肉沒有肥膏就認定佢難食, 以我出名對牛肉奄尖嘅舌頭來說, 這個絕對得到我嘅認同!
 須知道牛肉對我而言,如果太鞋就好似食樹皮,如果太韌就好似食橡筋, 而且這塊沒有一丁點肥膏的牛肉, 又因為認為不是上等,所以我把它滾了好久 ,保證熟透才吃! 但想不到竟然嫩滑非常, 不單止有好香濃嘅牛肉味, 亦由於沒有多餘的肥膏,食起來較沒有罪惡感呢! 而且價錢親民到無朋友, 食多幾碟都唔會肉赤啦!


 酷愛食魚的我也點了一碟新鮮鯇魚片自私食! 由於男朋友不愛吃魚 。所以如果叫魚類通常都係自私食! 呢度自私食最正!魚一碟才28蚊,剛好一人份量多一點, 價廉物美又唔使驚食唔曬做大side鬼!


每一片都好新鮮, 中間紅心點還是鮮嫩的紅色, 不是哪些擺好久已經變了啡色的模樣喔~
 所以食起來格外滑嘟嘟, 用筷子一夾還會輕輕散掉出來呢~鮮味自然好味\(^o^)/



最後千祈唔好唔記得食埋湯底嗰啲田雞腳! 滿滿一鍋湯底, 滿滿一窩大腿!正!


留言

熱門文章