100%農場直送新鮮藍莓牛奶雪糕(≧∇≦)@百味堂



經過k11,見到超多人揸住杯軟雪糕!睇見咁多人食,就知係好嘢!係好嘢當然唔可以錯過!我都整番杯先!

 睇真啲原來是百味堂的經典牛奶雪糕! 這裏的牛奶雪糕除了100%農場直送之外, 還是有機的! 究竟點樣奶都可以有機我就唔知道, 總之有機就係好啦(≧∇≦) 立刻排隊整番杯先!

 雖然呢度好多人食,不過效率都算快!亦都唔會要等好耐,好快就可以食到好味既有機牛奶雪糕!

 甜筒我揀咗豆乳味,因為我另外會再試埋夏日限定新口味即新鮮藍莓牛奶雪糕~定價為78元, 雪糕來港價錢算中上,不過以有機黎講就算平~


杯軟雪糕真是好得意呀!我見到個個都忍住唔食,相機先食就知幾多人like爆佢外型啦!唔講唔知,原來就連個甜筒都好講究架!百味堂的雪糕與雪糕筒形狀均經過精密的設計而成,把雪糕提升至藝術品的層次,好鬼勁咁㗎!個豆乳味唔算太濃,不過好香好滑,有小小硬身乳酪質感,同一般軟雪糕好唔同!


新鮮藍莓牛奶雪糕
原來杯雪糕都幾大杯,仲要有支柱伸出來,一個人食都應該會飽左(≧∇≦)(≧∇≦)

雪白的牛奶雪糕同新鮮藍莓醬交錯,面頭仲有新鮮藍莓,構圖好鬼靚!


原來新鮮藍莓牛奶雪糕的藍莓醬由全藍莓製成,不加糖及人造色素,無論大人定小朋友,都食得健康又放心!
我好鍾意那種天然的清甜呀!配合埋濃濃的牛奶味,感受每一口的溶化,享受溶化後更濃的乳香,真是好滋味!
想試的要快手!話明夏日限定,過左就無架喇!



關於百味堂:
百味堂傳承了於1964年成立的母公司—南陽乳業對奶類品的知識,推出了多款甜吃輕食。當中以由農場直送,以100%有機奶製成的牛奶雪糕最為有名,每一口的雪糕都可讓你感受到農民的誠意和大自然最新鮮的味道。百味堂的雪糕與雪糕筒形狀均經過精密的設計而成,把雪糕提升至藝術品的層次,同時帶給你味覺與視覺的享受。

Facebook: 百味堂
Instagram: @baekmidang_hk
百味堂期間限定店地址:

尖沙咀河18K11地下中庭


※是次event由品牌公關邀請及提供。以上全屬shadow用後之個人真心分享。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
fanpage:https://www.facebook.com/Shadowcblog
歡迎合作試用.邀稿.出席活動:shareshadow@yahoo.com.hk
my share platform:

留言

熱門文章