蘋果木煙熏法國鴨胸@Chalet

去蒲唔一定落老蘭!荃灣都可以有好地方!無論格調氣氛裝潢音響,都不輸中環靚場!

在這裡,可以好relax咁嘆番杯生啤,整兩塊墨西哥脆片送下酒,又或者來個二人晚餐談心時間!
而且這裡價錢唔算貴,都係荃灣的價錢有中環的享受,唔怪之得晚晚都咁爆啦!
 我就係來食晚餐嘅,所以就揀番set dinner 就最揾陣,set dinner一般百多元到二百多,已經包埋是日餐湯、 appetizer同甜品,好啱我呢啲小資女呀!


是日餐湯仲有兩款選擇,可是揀磨菇湯或者南瓜湯,而我當然係揀磨菇湯啦! 這裏的蘑菇湯入口濃稠,而且刻意將磨菇保留微粒狀,不但磨菇味多香夠湯, 亦使口感更佳!

餐包也並非一般餐包,而是 非常有特色的西班牙油條, 外層香脆, 再浸落啲湯度, 油條貪婪地將湯索曬入去, 既脆且軟的口感格外好味!
 前菜方面可以選擇煙三文魚薄片或煎帶子,酷愛魚魚的我揀左煙三文魚魚~兩塊薄薄三文魚作為前菜也好似有點少,不過加了點點oliver ginger口感酸酸的又幾盞鬼!

 Main方面我揀左法國煙燻鴨胸配紅酒汁甜薯蓉~
上碟之前要揾個罩蓋住啲煙~


 打開個罩,真有淡淡輕煙飄散開來,原來是蘋果木的味道!嘩,二百幾蚊就食到店家自家製的煙鴨胸!!!而且選用高品質蘋果木來熏製,簡單值回票價!

賣相相當之靚!唔講以為係牛朳!法國煙燻鴨胸同平時街市即賣的煙燻鴨胸果然有好大分別!


 法國來的上等煙燻鴨胸才能以5成熟來上枱都唔會怕食壞人,不但保留了鴨香,還滲透了蘋果木的清新煙火味!而且食落特別juicy,肉質特別嫩口,又唔會有羶味!而且份量一點也不吝嗇,是一整隻鴨的胸都俾曬我!正呀!而且聽說鴨的不飽和脂肪好豐富,又是低脂的胸部位置,食多多都唔怕肥呀!
Side dish的甜薯蓉原來即是紫蕃薯,煮到好淋好creamy,入口質感勁似軟雪糕!同樣超正!



今晚個Dessert係奶凍,或者揀泡乎又得,奶凍唔太甜,夠奶味,ok ar!

留言

熱門文章