必食響朵喇沙!@馬德里餐廳

說起來我和馬德里餐廳是有點緣分的, 住的附近有一間返工附近的又有一間, 個人認為這間餐廳水平幾好, 而且價錢大眾化, 地方夠大坐得又闊落舒適, 我和同事們都很樂意來這裏午膳!





來呢度食晚餐多數嗌鐵板餐, 一來選擇多,牛豬雞魚樣樣齊,而且鐵板餐還包括餐包,飲品,湯 和可以配意粉或飯或薯菜, 價錢不過是一百元多少少, 水準亦高絕對係經濟抵食之選!


餐湯可以選擇粟米忌廉湯或羅宋湯, 當晚我選擇了粟米忌廉湯,忌廉湯質感非常 creamy, 而且超足料, 每一口都是粟米和蘑菇香氣!
這裡的餐包也十分講究,是牛角酥喔! 還可以免費加配牛油,非常讚呢!

點餐還可以以優惠價加28元換購蜜椒雞中翼! 這個非常抵食一定要嗌呀! 首先雞翼超大隻, 而且超多蜜糖醬, 原來蜜糖漿配黑椒好好食㗎! 仲要炸到個皮好香脆, 雞翼迷如我也表示無可挑剔!

有食過馬德里餐廳的人都會知,呢度嘅喇鯊係好出名架!本身麻麻地鍾意食喇沙嘅我都覺得完全贊成!因為係好食到會掛住架!
今晚就食左雞扒喇沙湯金邊粉~
㗎喇沙湯粉除左右主角雞扒之外,還有一大堆豆芽菜,㗎喇沙湯粉除左右主角雞扒之外還有一大堆豆芽菜,豆卜和魚片。 配菜可謂超豐富!

就解呢度嘅喇沙湯底夠曬杰身,椰漿落足料但係味道又唔會搶過喇沙味,還帶少少咖哩香,加上金邊粉勁索汁,但仍然難得地保持到十足的彈性,真係好食到不得之了!就算馬來西亞餐廳都未必食到咁正宗的味道!
除咗金邊粉話明來親呢度都要鋸扒㗎嘛,今晚我們就選擇了肉眼牛扒配蒜蓉汁加配墨魚餅白飯~
塊扒堅大份,而且成吋厚,完全夠兩個人開心share架!而且配的白飯仲要係大碟另上,而唔會好似一般餐廳咁求其俾兩啖你就算,就算大胃皇都無有怕食唔飽架!

而且牛肉眼非常嫩滑,竟然有小小和牛feel,真係唔講得笑!不過食落牛味好濃,又唔會太油膩,我其實係鍾意食喔種多過和牛架囉!不過,平時餐廳啲扒好多時唔夠淋,估唔到呢到俾百幾蚊已經食到我要求的質素,超開心呀!




留言

熱門文章