榴槤BB我來了!(≧∇≦)初試「榴槤品鑒盤」


聽咗榴槤bb個大名咁耐, 今日終於有機會來朝聖啦!


這裏是位於觀塘的中心, 除了有已經處理好的榴槤現場吃之外, 還有很多不同款的榴槤製品! 製品多元化, 包括有榴槤蛋捲、 貓山王咖啡、貓山王月餅、貓山王爆米花……




榴槤BB的「榴槤品鑒盤」超級超級正呀
一次過嘆足5款頂級馬來西亞榴槤呀!爽呀!
仲食到榴槤霸主貓山王架!




一場來到點可以唔樣樣都試下,除了「榴槤品鑒盤」之外, 呢度啲榴槤飲品都好過癮㗎, 平均四十幾蚊杯裏面仲會有貓山王蓉,真心抵飲! 而且味道多元化, 估唔到榴槤配焦糖仲鬼死咁夾(≧∇≦)




唔講唔知, 原來馬來西亞是榴槤大國, 致力種植 更多不同口味的榴槤 , 並且以折技法已經成功栽培出超過200多種不同口味的榴槤 ,亦以盛產貓山王名揚四海!
其中這款名種是採用原栽種法,沒經過折技, 保持了原有的風味和味道。所以口感略為清甜, 只會散發出淡淡的榴槤芬芳。



而這款之所以稱之為長柄, 就是因為榴槤果身比較長而窄, 色澤深潤較實在, 味道亦都較為濃郁。

而這款金包據說就是現時最深受少女們歡迎的一個品種, 因為他甜而不膩的味道深得少女們所喜愛, 不過可能我已經不再是少女的關係, 我竟然吃到他的味道是有回甘的(≧3≦)滴汗。。



這款山頂的味道較淡, 可能是因為人如其名的長在山頂上吧, 土壤的水分較少, 所以果肉也比較偏向體積小。



五款榴槤之中我還是最愛貓山王(≧∇≦) 食完我就明白點解可以稱之為王了! 無論色澤!味道!香氣! 都是最上乘的等級! 氣味是馥郁芳香,味道是齒頰留香,軟綿綿的質感,極度濃郁的味道,果然一吃難忘(≧∇≦)


所以這麼多款之中,我就最愛貓山王了!

將榴槤bb全部吞曬落肚變成核,是多麽愉快的一件事啊!(≧∇≦)


榴槤BB 觀塘總店

(逢星期二休息)
觀塘 敬業街 65-67 號 敬運工業大廈 2 樓 B 室
辦公時間:
星期一、星期三至星期日
12:00-19:00

#榴槤bb #durian#durianbb #榴槤品鑒盤#果王 #friut #貓山王 #貓山王榴槤

留言

熱門文章