即減三cm之迷@Perfect life


話說倒數之前,去做返了一個Treatment 先!仲唔覺意減咗幾cm手臂!Haha~~
今次的療程是針對手臂好難減的蝴蝶袖架,做完之後真是講拜拜揮個手仔嗰陣都唔洗驚甩曬肉咁尷尬啦(>^ω^<)

 
今日我來到PERFECT LIFE 做一個名為i-fit修復細胞排毒的療程,主要針對全身任何想要排毒的範圍,主要針對肚腩,手臂,大腿都可以。
 


這裡俾我嘅感覺好熱鬧同好熱情, 除了一嚟到就有熱情的招呼和 親切的笑容之外,還會立刻為我㴲上一杯充滿暖意的自家製雪梨茶,還生怕我肚餓,給了小餅乾,感覺好窩心呢!
 
店內還有很多種護膚品和生活產品發售,而且部分更是歐盟認證的天然產品~

而療程前會先飲一杯益生菌去幫助腸道排毒,加強排毒瘦身過程~
 


接著就可以入房做療程了~~
房間整潔舒適, 在播放一些輕音樂之外, 柔和嘅光線亦都令人感覺好relax~
 

今天做的療程是PERFECT LIFE i-fit修腹細胞排毒療程>,目的是透過加快排毒過程並配合儀器,從而達致快速瘦身修身的目的!



療程簡介:
細胞儲存毒素,成瘦身最大敵人
人體進食,分解食物時不斷吸收營養,同時吸收毒素。當肝臟未能排毒,毒素便儲存在脂肪細胞,久而久之體內不斷累積,身體酸化,加速人體細胞衰老,循環不暢便更難瘦身。所以瘦身必須由排毒開始,改善細胞健康,回復年輕易瘦體質。

i-fit高效排毒,燃燒脂肪細胞
首創以科研技術配合有機配方,設計出最有效、健康安全的療程。i-Fit修腹細胞排毒療程結合高熱能量、生物紅外光等高效科研技術及獨家有機細胞排毒秘方,內外擊退體內毒素和頑固脂肪。
 
今日體驗的部位我選擇了我那肉肉的手臂(≧)
應該有好多女士們和我一樣有這樣的煩惱, 非常有質感嘅手臂害我們穿衣服也要就住就住, 首先背心衣裳一定不用考慮, 否則露出太肥美的麒麟臂恐怕會太倒胃口!
所以我盡量都著有得遮手臂嘅衣服, 熱到死下死下都要著件外套去遮! 偏偏手臂好難減! 
所以,我左手手臂有33cm,而右手手臂更上到34cm(≧3≦)

療程時會採用面向下的姿勢, 張雙手略為90度角舉高, 開始時治療師會先為我塗上精油, 這裏的精油用意大利ICEA有機認證精油, 高滲透而且幫助消脂 ,同時當中不含辣椒成分, 將我這個濕疹人士也可以安心使用喔~
塗上精油後, 資料先還會為我開手臂, 即時先用指壓技巧打開手臂穴道, 作用是增強後續儀器功效~

高熱能量深入皮層,加速脂肪細胞轉化及分解,促進體內血液循環,進而提高脂肪組織代謝率,直接幫助脂肪燃燒!生物紅外光更深入皮下細胞組織,引起人體細胞的原子和分子的共振,促進酵素生成,達至啟動細胞再生,細胞健康令循環系統發揮最大效能,輕易清除代謝障礙 (乳酸、遊離脂肪酸、脂肪和皮下脂肪),大大提高排毒功能。





做嘅時候會感覺到暖暖哋嘅儀器探頭經過我的皮膚, 同時帶有一定程度的吸力, 由於吸力度數可以調教, 治療師會因應我能夠接受的情況而選擇不同度數, 基本上整個過程係舒服無痛嘅!
儀器會經過淋巴位, 引流部分做得很不錯, 非常細心嘅治療師不但將手臂不停打圈, 而且還會將肩胛位置連同膊頭位置一同處理, 本來腰酸骨痛的手臂, 做完之後 經絡暢通之後 隨即疼痛也消失了, 成隻手臂感覺輕輕咗好多!

但係由於我本身係好積極減肥嘅人, 所以叫治療師略略提高了一兩度, 所以在經過淋巴位嘅時候會有酸酸哋嘅感覺, 但由於治療師手勢相當純熟, 也大大地減低了不適感。
第一次做就有這樣好的效果真係令人不敢置信! 左右手臂都足足每邊減咗3cm!係即時!好利害!
而且每邊手臂其實所需時間大概15分鐘左右就完成了, 15分鐘就即時瘦三cm真係非常之有效率喎!
 
手臂上面會有少少紅, 但係完全不會有灼熱或者刺痛感, 我都係第一次試到對付手臂咁有效嘅療程! 手臂上的紅大概在第二日就消退了, 而且到現在為止嗰三cm都無反彈喎!仲keep到架!


完成後還可以在這裏梳洗, 店內還設有淋浴間, 做完療程之後還可以沖涼。

 


早幾日剛剛淘返嚟嘅打底衫, 在穿上的時候就在手臂的位置kick住咗, 勉強塞咗落去之後有種想逼爆嘅感覺, 做完療程之後我第一時間返屋企就係試返呢件打底衫, 搣甩咗3cm肥膏之後果然差好遠! 著上去再無逼爆feel啦!!! 有種結結實實瘦下來的感覺,好開心呀!
姊妹們,想體會和我一樣暢快的瘦身,每邊3cm的奇妙旅程,你們都快點來perfect life 啦!
*新客仲可以有限時優惠,立即登記體驗:https://bit.ly/2Ahc4WJ

Perfect Life Website: http://www.perfect-life.com.hk
Facebook fans page: https://www.facebook.com/PerfectLifeHongKong/
Perfect Life 尖沙咀美麗華商場第一座7712室(尖沙咀地鐵站B1出口)

@perfectlifehk 


※是次treatment由品牌公關邀請及提供。以上全屬shadow用後之個人真心分享。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
歡迎邀me試用.邀稿.出席活動:halloshadowking@yahoo.com.hk
my share platform:

<google+> <youtube> <facebook> <Beautylife><The ztyle><Beautyexchange><Blogspot><weshare><openrice> 


#perfectlife #treatment #bodybuilding #通經絡 #body #排毒 #fit #fitness #arms #瘦身 #瘦手臂 ##sharing #分享 #香港 #popdaily #blogspot  #beauty #shadowc影子 #likeforlikes #like4like #likeforfollow #followforfollow #f4f #l4l #like #thumpup


留言

熱門文章