消滅肚腩清宿便o(^▽^)oLEMONMATE 檸檬仔

日常飲食如果習慣多肉少菜,好容易形成酸性體質,除咗會容易便秘和有口氣之外,亦都會加重身體器官負擔!
尤期最近我嘗試緊生酮飲食,少了吃碳水而多了吃肉類和脂肪,容易造成便秘,我發現我需要益生菌幫手!

.. 好在最近收到LEMONMATE 檸檬仔(1盒20包)
是雙幹細胞三益生菌排毒排便飲品,味道是檸檬茶味 超好味的~
而且成份天然,足足18種天然成份,更不含中西藥,令我可以放心食,我仲叫埋我的食肉獸老公一齊食!
.
LEMONMATE - 最強排毒新品逆襲
成份全天然排毒排便美顏
18成份60in1功效檸檬茶
雙幹細胞+三益生菌超高級成份集一身 ,1包100億益生菌
雙幹細胞包括蘋果幹細胞+葡萄幹細胞
葡萄幹細胞 抗衰老抗皺
不需經過發酵之保健排毒排便飲
飲用方法:
1⃣先加粉,後加180-250ml*冷水/室溫水*
2⃣順時針轉,再逆時針轉至粉末融合

  • 加冰飲用味道更佳又消暑
  • 水量按個人口味調整,水量愈少味道愈濃
(大概飲用後6-8小時排便,吸收時間因人而異)
如有食中/西藥請隔開2小時
飲酒請隔開3小時
我習慣睡前飲用,因為睡覺為身體排毒最佳時間,更可以幫助清走腸内廢物,然後大約6至8小時便開始有便意,這樣一覺起身出門前就可以屙青舒服晒!

話說我最近成日便秘,食得多疴得少,谷到個肚腩好似大氣球般脹到不行,然後我第一次食LEMONMATE,當日即刻幫到手,第二朝起身已經輕鬆去了兩次洗手間,傍晚再去多一次排咗好多黑色的便便,還將個肚腩消滅咗,成個人輕鬆晒,仲即時輕咗一公斤,都真是幾有效!

#Lemonmate #Lemonmate網紅推薦 
 @girlworld.official.hk

※是次產品/treatment由品牌公關邀請及提供。以上全屬shadow用後之個人真心分享。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
*****************************
●Follow me●
Email:shareshadow@yaahoo.com.hk

*****************************

留言

熱門文章