富德盛燉湯湯包

平時我都好鍾意煲啖湯來滋潤吓,養顏又有益!不過成日要諗唔同嘅湯品就煩啲,所以我都鍾意買湯包,一份份準備好晒材料,洗乾淨加舊瘦肉煲好就飲得!方便!




最近試咗富德盛湯包🏵️花膠湯包送上門,平均45蚊就可以飲到,湯包採用巴西原隻鰵魚膠,人手切割成碎塊,加上全世界各地採購返來嘅上等養生保健食材,例如西藏松茸、北非響螺片、大連鮑魚、寧夏杞子、新疆紅棗等,純天然無添加防腐劑。




湯包最好用嚟隔水燉,咁樣可以原汁原味,而花膠比較厚身,記得要燉足3小時。










🏵️六種唔同既花膠湯🏵️ 

🔅松茸元貝鰵魚膠湯 

🔅北芪姫松茸鰵魚膠湯    

🔅響螺蟲草花鰵魚膠湯  

🔅猴頭菇鮑魚鰵魚膠湯   

🔅茨實淮山蓮子鰵魚膠湯

🔅百合蓮子枸杞紅棗鳘魚膠湯

原價是港幣$288一盒6種唔同口味,宜家做特價活動,零售價港幣$268,加港幣$100送個迷你電子燉盅。

富德盛既花膠湯包重可以送埋上公司Tim‼️

更多關於富德盛花膠湯包👉🏻

https://www.facebook.com/Fullersonsoup/

  ※是次產品/treatment由品牌公關邀請及提供。以上全屬shadow用後之個人真心分享。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。 

 ************** 

 🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈

 追蹤我的腳印👣 fb🔗https://www.facebook.com/Shadowcblog ig🔗http://instagram.com/shadowccheung/ blog🔗https://blog.ulifestyle.com.hk/shareshadow job💌shareshadow@yahoo.com.hk #hkfoodie #hkinfluencer #hkbeautyblogger 

 🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈

 ******** 


留言

熱門文章