sodiumCUT解鈉․熔脂

時常外出用膳,食食埋埋好多茶餐廳食物,少不免食到加咗好多醬汁、雞粉同埋調味料嘅煙肉、火腿、香腸等罐頭及加工食品!原來呢啲高鹽飲食對身體好唔健康!





研究顯示高鹽飲食增加體內脂肪,使肥胖風險增加達28%(約1/4茶匙鹽)。高鈉的飲食增加飢餓感,使人胃口大增!而且仲會造成嚴重水腫!水腫是體內鈉、鉀離子不平衡,水分停留身體無法排出,阻礙體內代謝循環,形成浮腫水肥、虛胖。

好在最近食咗🔆 sodiumCUT解鈉․熔脂🔆有佢幫手就唔使驚啦!



🔅sodiumCUT解鈉․熔脂🔆

市面唯一針對減鈉、熔脂產品,由日本🇯🇵科研、100%日本🇯🇵製造,專門針對「油鹽糖」引致鈉質、脂肪超標,食咗幫助提升150%熔脂活性,研究顯示適合亞洲人體質及飲食,仲係健身workout減脂的好partner!



食後感:

幫身體排走多餘水份,大腿易水腫部位明顯消腫,線條岀返來😍而且小便及大便量明顯比正常多番!最明顯呢就係眼耳口鼻明顯出返嚟😂話說我水腫太嚴重啦,每朝一起身隻眼腫到阿媽都唔認得😂食咗呢個之後輪廓岀番好多!對眼精靈晒,效果好正呀!



📍產品沒有任何藥物,通過認可安全測試

❎重金屬及有毒元素  ❎微生物限度及農藥殘留  ❎不含西藥檢測



#SodiumCUT解鈉熔脂 #解鈉 #熔脂 #減肥 #纖體 #去水腫 #減重 #日本製造

#正品藥業 #萬寧

  ※是次產品/treatment由品牌公關邀請及提供。以上全屬shadow用後之個人真心分享。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。 ************** 🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈 追蹤我的腳印👣 fb🔗https://www.facebook.com/Shadowcblog ig🔗http://instagram.com/shadowccheung/ blog🔗https://blog.ulifestyle.com.hk/shareshadow job💌shareshadow@yahoo.com.hk #hkfoodie #hkinfluencer #hkbeautyblogger 🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈 ******** 

留言

熱門文章