護膚。1次即白滑。M22療程@GLOWinbeaute

想要亮白嘅皮膚,淨係靠防曬同美白產品係唔夠㗎!一定要有皮膚底層開始改善先得㗎!所以我會定期去做光療療程,定期為肌膚注入能量,對幫助修復肌膚色素和毛孔都好有效用㗎!









今次我就去咗GLOWinbeaute試咗佢哋嘅量肌美學♥️GLOWIN’ TREATMENT♥️






療程前會先做專業Visia皮膚分析,這部儀器就好似肌膚照妖鏡一樣,通過底層攝影,能夠從螢幕中看到平常肉眼看不見的肌膚問題!六大肌膚問題包括: 皺紋、 淺層斑、 荷爾蒙斑、 微絲血管、 毛孔就連毛囊潔淨度狀況都無所遁形!經過顧問詳細解釋之後,讓我了解自身皮膚真正問題先開始治療,針對性解決肌膚問題,從而取得最好效果。






今次我嘅問題就係太容易泛紅,而且肌膚都開始有皺紋出現,所以今次就會重點做呢兩樣。

今次係使用🌸M22光子嫩膚機🌸 儀器屬於醫療級皮膚專科級別🩺,M22光子嫩膚一機能夠解決9成肌膚問題,而且高達90%改善率,好多時一次就見到初步效果!就算本身皮膚是 #敏感肌,甚至是 #玫瑰痤瘡 #泛紅敏感 等都可以放心使用🉑





M22 OPT™️強效脈衝光療程有9️⃣個濾片,跟據不同的皮膚問題,配置適當強度之濾片來作適當治療,✨M22功效:

🔸舒緩敏感及玫瑰痤瘡

🔸減退暗瘡印痕

🔸嫩白均勻膚色

🔸調整皮脂腺分泌

🔸改善頑固色斑

🔸收細粗大毛孔

🔸促進膠原再生

🔸改善微絲血管擴張


知道曬有咩問題之後就可以入房喇! 療程之前會先清潔臉部, 以及去除所有化妝品護膚品的殘餘物。



治療師好細心, 一開始會先在臉部較底位置, 並以較低的能量開始, 測試能量接受與否才會繼續。過程當中,除了面上全部位置都幫我掃了一次之外, 由於我的部分位置毛孔比較粗大, 治療師還在幫我在面頰位置上重點處理了!




同時由於我的面比較容易泛紅, 屬於輕度敏感症狀, 細心體貼的治療師亦幫我針對處理敏感肌的專屬光處理了!




原本相當明顯的微絲血管, 再經過這樣一次的治療後已經變得相當不明顯, 還要是立刻就可以看到效果!👍療程做完後,還做了一個保濕面膜。

即時效果可以見到肌膚提亮了!大概幾天後已經可以明顯見到毛孔收細,而且泛紅情況也大大改善!之前輕微跑跳也變成關公臉,現在是塗上了胭脂的狀態,感覺真的很有效!提提大家,做完任何光學療程記得都要每日做好防曬措施,多保濕皮膚啊!

了解更多🖊️

IG@Glowin_beaute

Facebook 🔗https://www.facebook.com/GLOWinbeaute?mibextid=LQQJ4d 

📍地址:尖沙咀彌敦道132號美麗華廣場A座616室


#GLOWINBEAUTEHK #BEAUTY #美容 #醫美 #醫美美容 #尖沙咀美容  #醫美保養

留言

熱門文章