愛上西冷上的朱古力@warren

在每日繁囂的工作過後, 有什麼比得上來一餐fine dine更令人覺得relax呢? 日做夜做偶然都要獎勵一下自己嘅(≧∇≦)
 Fine dine嚟說,大坑這裏的選擇比較多, 我和好友偶然就來這裏走轉。 我們尤其喜歡吃法國餐, 可以慢慢食來個天昏地暗的談天說地(≧∇≦)



這間warren也來過好幾次了, 每次也令人有驚喜, 所以今晚又係這裏啦! 一如以往, 今晚的set dinner以甜品為主題, 無論是前菜還是主菜都會加入甜品元素架, 聽起來好特別呀!
每次嚟呢度覺得呢度啲麵包係特別好食嘅! 可能由於他們的麵包都是自家製, 唔單止口味比較特別, 口感亦都係更鬆軟的!
Appetizer嘅選擇有三款 ,分別是鮮帶子黑松露泡芙、香煎鵝肝配無花果蘋果蓉或小龍蝦拿破崙。

我自己就揀咗鮮帶子黑松露泡芙, 賣相都幾特別, 果然看起來就像甜品一樣! 以泡芙夾住帶子一齊吃,帶子的鮮甜的感覺一點也不輸忌廉的, 還會健康好多!好適合長期減肥又為食的我呀!

湯品可以選擇番茄清湯配龍蝦肉或法式洋蔥湯~ 當見到友人那個法式洋蔥湯, 每一啖都有香濃芝士,啖啖洋蔥肉時, 就有點後悔怎麼沒叫洋蔥湯呢?!

還好我的蕃茄小龍蝦湯都很好味! 清新的湯品配淡淡的番茄香, 再加上爽實鮮甜的龍蝦肉, 也挺不錯呀!

主菜方面, 作為一個不折不扣的牛魔王, 見到有見到有美味西冷當然不會錯過喇! 這款香煎西冷配朱古力燒汁殊不簡單! 單是聽到用朱古力醬汁來做source就知道係一個好大膽嘅嘗試啦!

將美味牛肉和朱古力這兩款同樣令人尖叫的元素組合在一起, 真係未食聽到都興奮! 不過我壓根兒有點憂慮會唔係好夾, 點知食落又覺得好過癮喎!



在香濃的朱古力味當中, 會找到一點黑朱古力的甘香, 當中有一點點胡椒的辛辣, 但仍然掩蓋不住那牛肉滿滿的肉香和鮮嫩的肉汁, 一整個combination 就如同一首交響樂中澎湃的鼓樂和哀怨的小提琴在加上classic的鋼琴的組合般, 有種強烈的反差感, 卻又令人更體會到每一種的獨特美妙之處!



面對甜品我一向零抵抗力,更何況有我最鍾意食嘅焦糖芝士cake!估唔到一碟三款的甜品拼盤只需要加$80咋,咁抵食想肥死人咩(≧3≦)
聽說這裏的甜品是random的, 每天的款式未必相同, 剛巧今天的款式就是我最喜歡吃的焦糖芝士檸檬批,幼滑又creamy的質感,香甜又帶一點酸,令人吃起來一點也不覺得膩,所以吃着吃着,真是把它完全吃完了!人家原本打算只吃兩口就停的!(>﹏<)

留言

熱門文章