飲食。任食打邊爐。安格斯肥牛。淥鼎記

冬天梗係打邊爐嘅季節啊啦,打邊爐坐最鍾意就係揀任食,我同老公大食呀嘛😂一定係任食最抵😂

之前嚟過呢度㗎喇,又平又抵食,性價比極高,而且環境裝修又靚,又多卡位坐得舒服之外,食物質素都好OK!






呢度可以食到好多唔同款式,打邊爐之前可以先食主食,除咗可以揀惹味雞煲之外,仲可以揀酸菜魚,如果六位以上仲有得揀原條烤魚!






今次我哋湯底要咗澳門豬骨鍋,非常足料嘅豬骨煲,最鍾意豬骨湯底打邊爐,會令到啲食材特別鮮甜㗎!呢度啲豬骨筒幾靚,所以食到最尾一定要食埋啲骨頭❤️啲豬筋煲到軟綿綿可以食到滿滿嘅骨膠原㗎!女士們一定大愛!







套餐價錢只需要二百幾蚊,已經可以食到好多靚牛!作為牛魔王嘅我哋好鍾意食呢度就係咁解!牛肉方面有得揀香濃雪花味嘅安格斯極佳級精修肥牛,食起嚟滑一滑,仲可以揀肉味香濃嘅安格斯牛板腱,肉質方面都好有水準㗎!我最鍾意就係安格斯牛板翼,略帶雪花牛肉味又夠,兩者之間嘅平衡最好所以最好味😍




除咗牛肉仲有好多唔同嘅海鮮款,例如有日本廣島蠔、海蝦、沙白蜆、鮮脆鯇魚肉、鮮脆鯇骨腩、魚頭,我梗係樣樣都食晒啦😆日本廣島蠔真係夠晒鮮甜肥美,蠔味香濃令人滿足仲要無限encore,肉質爽實生猛嘅海蝦都係必叫item!


IG:https://www.instagram.com/granddinghouse/


 #淥鼎記  

留言

熱門文章