療程。幹細胞修復。Hairspring

最近睡眠質素好差,搞到我成個攰樣走咗出嚟!尤其眼周附近嘅細紋即時見晒形,真係要去急救下!🥲

於是我就去咗位於太子嘅  hair spring 體驗幹細胞修復面部回春療程🥰




呢個幹細胞修復療程一次過幫我做好清潔和導入,仲會同步解決細紋眼紋,配合儀器和幹細胞修復精華更可以提拉及緊致皮膚,無需打針效果安全有效!他們自家研發的幹細胞修復精華是透過活勝肽及細胞修復因子,把專利活膚成份直接滲透至肌底,達至美白抗皺、保濕亮膚、活化緊致、收細毛孔的功效,緊緻輪廓達致輪廓性改善。



療程步驟👉🏻

❶ 清潔毛囊

Venus Glow毛囊吸塵機以專利技術70 微米旋轉霧化水柱,直達毛囊直接瞬間清潔污垢、污染物、老化角質,亦會用無痛真空技術快速吸走油脂污垢。



我嘅感覺👉🏻過程完全唔痛,吸吓吸吓咁就可以帶走我面上嘅老廢角質層,同埋深入清潔每一個毛囊,做完之後即時可以感覺到塊面係好乾淨,摸到下巴位置啲暗粒都冇晒👍比起一般人手清酒米嘅方法更好更舒適,勁鍾意!




❷ 導入面部精華

以DEP無針注射技術導入Hair Spring自家研發的幹細胞精華,馬上做到提拉及減紋。



我嘅感覺👉🏻過程中可以feel到有輕微電流通過探頭遊走於皮膚之間,令到皮膚好似做完運動咁即時增加肌力,做完個半邊面真係見到拉提效果好好!對比返未做過半邊面真係超明顯。



另外,仲可以feel到有少少張力將精華打入肌底咁,做完之後可以見到皮膚有即時飲飽水效果,彈下彈下咁狀態返晒嚟😍



之後仲會即刻敷返保濕面膜,美容師仲非常sweet咁幫我做咗個肩頸按摩,手勢純熟又到位,真係超舒服!成個人差返電咁呀!真係要keep住來做😎




了解更多👉🏻

IG@hairspring

Facebook🔗 https://www.facebook.com/profile.php?id=100089377335859&mibextid=LQQJ4d

website 🔗 https://hairspring.com.hk/

地址:太子藍馬之城10樓b室Hair Spring (近c出口)

#facial #hairspring #幹細胞 #幹細胞修復 #美容 #扮靚 #抗衰老 #逆齡 #去皺 #去皺紋 #去皺神器 #去皺紋拉提 #提拉 #提拉緊緻 #一次見效

留言

熱門文章