躺着護膚術@CurrentBody Skin 4合1 光療面膜儀

I型人的我每次去美容院做護膚,對我嚟講都係一次挑戰😆因為我勁怕俾人Sell🫣所以我對家用美容儀開始產生興趣!




然後我研究咗好多唔同款式,發覺對於我呢啲咁懶嘅人嚟講,最好就坐喺度唔使郁,然後又可以得到護膚嘅效果就Perfect啦!

終於俾我搵到終極懶人護膚方法🎉🎉🎉

就係🤗🤗🤗CurrentBody Skin 4合1 光療面膜儀🎉🎉

呢款全新上市嘅家用美容儀,擁有業界獨有的LED標靶護膚技術,直接放個mask上面,暖暖哋好舒服咁敷10分鐘,就可以得到一個好理想嘅護膚效果,係咪好正先?而且有四種模式任揀,可以迎合唔同肌膚嘅唔同時候需要。




打開產品會有一套以下工具👉🏻

✅CurrentBody Skin 4合1 LED 光療面膜儀

✅USB-C 充電線

✅矽膠隔光眼罩 (一對)

✅魔術貼帶及收納袋

✅多模式控制器

✅使用說明書



以下係一啲產品特點可以了解吓👉🏻

🩷全新推出的4合1 LED光療面膜儀,內含5種精準波長和4種護膚模式,能夠輕鬆應對多種肌膚問題。

🩷全球首創的LED標靶護膚技術,一次療程就能同時解決多種肌膚問題,只需10分鐘,您的肌膚即可獲得專業的全效護理。



🩷360道LED光束配合獨家的Pillow Technology技術,確保光波覆蓋到燈泡的空隙間,使每寸肌膚都能達到最佳療效。



🩷紅光 (633nm), 深紅光 (660nm),近紅外光 (830nm): 針對額頭、下頜線及嘴巴周圍區域,紅光可以有效的提升肌膚澎潤度,同時也是幫助撫平細紋及淡化皺紋的最佳選擇。



💚綠光 (532nm)、近紅外光 (830nm): 瞄準眼周、顴骨區域,專注於淡化色斑,改善黑眼圈和眼袋困擾。



💛黃光 (590nm)、近紅外光 (830nm): 專攻於臉部最容易長粉刺的區域,雙頰、鼻頭及下巴,幫助肌膚修復及舒緩泛紅困擾。還能降低水分流失,強化保濕鎖水,使肌膚水潤光滑。




簡單嚟講

🩷用紅燈就抗衰老

💛用黃燈就可以修復同舒緩

💚用綠燈就可以美白抗黑色素

💛🩷💚全效燈就可以一次過做晒咁多樣嘢


使用小貼士💡💡💡用之前可以先充電,第一次大約4小時,然後電池可以續航3小時,以每天用10分鐘嚟計,大概半個月先需要充一次電,非常方便!留意充電中面膜係設定停止使用模式,拔除充電器才能夠開始操作啊!

然後想要有最好嘅效果,每一日最好先用咗美容儀才開始護膚程序,用之前簡單清潔面部就可以,每星期最少用三日。配合埋CURRENTBODY SKIN HYDROGEL MASK 可以加強後續保濕效果。我大概用咗三日,係全效模式,就開始發現肌膚有明顯嘅美白同埋嫩膚作用,毛孔仲好似細到睇唔到,咁堅嘅懶人護膚大法梗係要keep住用啦!



Ig @currentbody

想要更多資訊,可以瀏覽以下網址

Link: https://bit.ly/4dYi9rk

優惠碼: SHADOW

使用優惠碼購買任何CurrentBody Skin儀器及套裝均可享9折優惠

#currentbody4in1mask #currentbody #家用美容儀 #躺着護膚 #beautytips #beauty #beautyhack 

留言

熱門文章