MYLUXBOX 令我變成ANGRY BIRD

真的憤怒烏!這就\是我花了$90買回來的垃圾
個盒就好靚,正所謂金玉其外就係這種

一盒PINK EYE SHADOW(有幾多人化妝用PINK!+個都無一個LAW!)
–片MISSHA SHEET MASK(個呢個啱我用,但唔值$90喎!)
一支GIVENCHY instant wrinkle refiner 得2ml,平時落專櫃試下啲產品都唔止呢個份量啦!
一支AHAVA body lotion 15ml,(又係試用裝size)
一個化妝課堂(come on,我要product,not course!)

7天健身會籍同埋加$388完有嘅facial(7日有咩用呢?仲要use before 31/1/2012!)
3包missha bb cream( 2ml嗰啲size,仲要我山長水遠去專門店自己提取!)

憤怒指數爆登,送俾blogger試用分享就大大支,好實用,到我買左就變成試用裝!同騙案無分別!仲要唔準買一個月,一買就要我買4個月!盛惠$360大元!太過份了!
請大家不要學我墮入騙局!小心!小心!

留言

熱門文章