跳到主要內容

唔會令你出油脂粒又夠潤的eye mask~~mask house

想擁有美麗的眼神又點可以俾眼紋令你電力大減呢!所以除了平常的保養,eye mask是不可忽視的功課!可是我眼底的肌膚特别敏感,尤其容易出油脂粒,由細到大都困擾着我!唔敷又唔得!於是我試了又試,直到近期我終於發現呢隻mask house的eye mask!





二片貼式的眼膜,貼嗰一面啫喱似的黏在眼底,很方便的設計而且對減淡細紋勁work!敷耐左都唔怕會倒抽返你的水份,所以我通常勁貪心敷三十分鐘^^

而家萬寧仲有特價$99有3盒,所以就算家中尚有存貨也出手掃了三盒!
如果你都好似我咁屬於容易出油脂粒的話,就快啲入貨試下啦!

留言

熱門文章