BIODERMA送禮原來咁闊綽~~

今日去BIODERMA 買嘢係最多禮物嘅一次!
買咗$635嘢,送咗$370嘢俾我,超正呀!



事緣本來買兩支洗面三百幾,
跟著個ba sell我買滿六百蚊有支控油乳液送,
咁我興趣不太,就話呢支我麻麻地,
如果送收毛孔精華就唸下....
跟著走去埋單,
點知嗰ba 唸左一唸,就話轉俾我,
咁都有得傾,後來死揀爛揀買埋支面霜,
埋單嗰陣佢話支乳液跟埋俾我!
haha,喺嗰心入面笑左出嚟!正!


今次shop左purifying forming gel,exfoliating purifiant gel,soothing cream night.





送左purifying corrective care 30ml(係貨size)同埋corrective concentrate enlarged pores 15ml×2(等於貨size),真正爽呀!又係朗豪坊呀!



留言

熱門文章