平民板的O.P.I~~價錢親民的ETUDE HOUSE

近來美甲已經是熱潮,不單是塗甲油,水晶甲,法式甲,gel甲都大行其道!因為真是要幾靚有靚,要幾閃有幾閃!當然價錢都好乸利,閒閒地二、三百無走雞,而且眼見身邊的人越整越上癮,雖然真的很誘惑,但對於打工仔的我都是甲油最化算!


我一向喜歡O.P.I,是忠實粉絲,因為它的質素真是好得沒話說,不但塗的流暢,顯色度好,一層已經足夠,兩層更顯飽滿,而且色澤鮮明,加上快乾無異味(   以前試過有些不良的甲油有很重天拿水味,用完指甲會變黄㗎!恐怖!怕怕!  ) 仲有好多顏色俾我揀,最重要係last得耐,好處多到數唔曬!

價錢算中價$132一支,大大支 ,咁多好處,呢個價錢算好抵!相信用過的sis都會贊成^^

但是,最近我發現了一支都好好嘅指甲油,有齊以上O.P.I的優點:流暢,顯色,好聞,多色,持久!最重要係平好多:ETUDE HOUSE





只需要$28一支,有時仲有買三送一嘅discount!
size比O.P.I細一半,但都有約15ml,正因為細支啲,可以一口氣買多幾隻色都唔洗怕用得慢而氧化變成傑達達,啱曬多心花心的我,時刻轉換迎合我的心情!


白色也意想不到咁實色

跟我一樣喜歡塗甲油的,也快點試試吧!想你也會跟我一樣,從此變心了!

有問題歡迎電我喔~e-mail:halloshadowking@yahoo.com.hk

留言

熱門文章