從此乾巴巴中女都可以有無紋剔透底妝~我靠Shi uemura三寶


今次去了shu uemura 的 workshop 真是令我體驗了一個水感•輕盈的底妝世界, 
解決了一直困擾我的底妝問題。
因為已界中女之齡的我面上的問題極多,缺水,細紋超多,滿臉紅筋,眼圈極黑,
最慘係咁大個人無曬青春重生青春豆,下巴位置長期有豆豆!
真係喳少少的粉底都乾紋暴現,化完又落,落完又化!





今次驚喜發現全新的革新版妝前泡沫底霜
親眼見證水份即時提升35%,
親膚成份使其緊貼肌膚,放在掌心倒轉都唔跌落嚟,利害!



泡泡分兩隻色,面黄面青的可以選擇rose玫瑰色,
好似我咁面紅紅的可以選擇beige杏色,
而且革新版比之前用開的傳統版遮瑕度大大提升,
加上SPF有成35+++,在唔想化妝的日子用佢一支就夠曬,
防曬之餘兼調和膚色!超方便!

before:看見下巴的火山嗎?還有一條條紅筋爬滿面嗎?


用法都好簡單,唧少量在掌心;用手指或五角形化妝海綿
薄薄一層搽上面和頸,


用五角綿好處在搽的時候明顯均勻點,


而且D角好方便搽到啲鬼崇位好似鼻奕呀眼肚呀咁,
唔洗一分鐘,攪掂。



想效果再好D,嚟個full makeup 都可以,
配合埋遮瑕筆,效果自然更好啦!
坊間有好多遮瑕產品使用麻煩,又要調色,又要買個掃,
搽幾隻色先話有效果,
遮到個眼圈但係D眼紋現曬!

shu uemura 呢支真係要推一推,
本身有極多顏色揀,眼圈較黑用深色一點的即可,

唔洗左溝右溝,扭扭設計令遮瑕液更保濕,
無咁易變乾,水潤又襟用!

而且筆型設計方便我只要點幾下在需要嘅地方然後用指肉輕輕印開即可!

其消炎成份更多令我放心用來遮豆豆潻!


搽完遮瑕膏就梗係要加點粉定下個妝啦!咁先last得耐㗎!

同樣以五角綿沾取適量的多效貼膚柔光粉餅
薄薄一層推開,已經高度遮瑕但剔透,

肌膚的光感仲立即提升左,成個妝立體曬!大功告成!
after:D紅筋唔見了,連豆豆都遮得好好

最後加少少胭脂同唇彩已經可以上班去了!
前後唔洗十分鐘就攪掂出得門!真係懶床多一陣都唔怕趕唔切出門啦!



中女都拜服的底妝你又點可以錯過呢!

咁好嘅泡泡梗係要分享俾大家啦!想親睹大師打造妝容的秘技,上http://www.shu-uemura.com.hk/



留言

熱門文章