護心配方令我減得安心~Asana G6消腩丸

之前試過有個移民左澳洲的朋友托我幫佢買消腩丸,
我就唸:有無咁work ar?
可能嗰陣仲後生,
減肥好容易,
食清淡啲,
做兩下運動,
輕十磅八磅話咁易,
根本不用靠藥物!
加上之前試過貪快食西藥結果狂躁,
唸起都驚!
所以都唸過要試減肥藥!


但是而家人年紀大了,
新陳代謝慢了,
好似肥得好快(>_<) 
行兩級都氣喘如牛的我叫我跑步簡直要我命,
率之,吃supplement變成我嘅首選!
當然,對supplement的選擇我都好有要求!
我會選擇天然原素的 supplement!


「消腩始祖」 消腩丸第六代已經升級登場,
我仲可以先試為快潻!
知道消腩丸功效多多,
不但可以減肚腩,
當中15大全天然消腩配方,
即日起效,
極速減走肚腩。
還可以減脂肪,
全因美國專利「苦橙皮精華」及「超級藤黃果」激活代謝,
消脂快幾倍,
火速減磅。
更可以減宿便,
基於漢日古 活化腸道,
令宿便自然排出,
輕鬆排毒,減走負荷。


大家看看成份:
(新!)美國專利苦橙皮精華 ~分解肚腩脂肪
(新!)美國專利超級藤黃果 ~促進代謝、燃燒脂肪 (新!)甘蔗原素~ 清脂護心
(新!)武靴葉 ~心臟健康
舞茸精華~ 去油解澱粉質
納豆激酶 ~溶解頑固脂肪
銀杏精華~ 補腦強心
蘆薈 ~活腸清宿便
鼠李皮 ~排毒收腩
熊果葉、杜松籽 ~消脂排肥腫

第一天

睇完成份同成效覺得幾啱我,
因為促進新陳代謝正正係而家我最需要的,
加上我返工成日坐寫字樓,
老實說,份工相比之前係輕鬆太多了,
從前一日閒閒地企10粒鐘,
消耗多就算偶然食多左都ok,
而家節食都愈節愈肥,
個肚腩縮起極都仲係好脹!
加上我鍾意食麵包,
吸收的澱粉太多,
舞茸精華就啱曬我!
同埋我身體一向唔好,
新加的配方甘蔗原素和武靴葉仲可以幫助心臟健康,
連補藥都慳埋!
好似為我度身訂造一樣^^
食了大概7天


食用方法都好簡單,
只需餐前食兩粒即可,
咁我會容易記得食啲,
餐前半小時嘅話時常forget,
又唔知補唔補食好。
同埋佢60粒分開兩包每包30粒密實袋的設計好啱我呢種失雲魚!
放一包喺手袋一包喺公司就萬無一失啦!


我自己覺得吃了消腩丸之後,
便便勁多,一日有三至四次,
而每次啲便便都軟綿綿的,
去得很順暢但又不是肚痛啵~不過每次都勁臭!
我懷疑是排走啲積聚喺身體條腸深處的便便所以咁臭!
因為我平時每天都有得去便便
食完仲每日去三四次而且每次都份量唔
啲便便喺邊度來㗎?
所以我估應該係積便!

食了大概10天

疴了咁多便便,
肚腩果然細返少少,
條腰出返少少,無咁圓喎!
雖然我平時已經成日食菜又成日食生果估唔到都原來有咁多積便,
我原本以為我個肚腩係純脂肪潻(≧∇≦)
體重呢,就無乜大變動,
輕了兩三磅。
但呢排無節食仲成日食勁致肥嘅嘢輕少少都算係咁㗎嘞!


始終都係食左半包約25粒左右(嘻嘻,因為我係失雲魚難免會唔記得 ),
持之以恆效果一定會更好!

素顏都無有怕啦

加上呢排氣色好左,
面色紅潤番,
就算無化妝啲同事都無再誤會我生病中。
從此,減肥都唔洗減到面青青啦!

現在萬寧做特價,$299已經有一盒,等我都快點人手先^^

(今次係我試食後的分享,大家應自己衡量產品是否適合自己的體質和千萬不要貪快服食過量呀!)
“是次產品由www.theZtyle.com提供“
(部份相片用美圖秀秀作拼圖,並沒有更改圖象 )

電郵地址:halloshadowking@yahoo.com.hk






留言

熱門文章