跳到主要內容

GoodSkin Labs blogger event by sasa

好榮幸出席了sasa喺 銅鑼灣Caffe Habitu 嘅event,
而且今次仲係我心儀的品牌的新品發佈會!


【GoodSkin Labs】
ESTÈE LAUDER成員 GoodSkin Labs每個產品都100%不含香料, 
經臨床驗證和使用先進有效的成分研製出來,
而且產品質素一向信譽良好,
對於敏感肌的我,
係理想的護膚之選!


發佈會上放置了好多產品,
亦安排了專員為我們逐一講解每一款的功效和用法等,
我試上手之後覺得 GoodSkin Labs的產品品質真是幾好,
因為我發覺我手上的掌紋搽左啲產品之後真是淡左又滑左,攪到我好想帶曬佢地返屋企呀(≧3≦)


GoodSkin Labs的抗皺功能卓越非凡幾乎人所知曉,
之前Eyliplex-2日夜眼霜已叫我愛不釋手,
因為係對付細紋好幫手!

當然,想要擁有迷人電眼,
除了要無細紋之外,
黑眼圈都唔可以有,
 GoodSkin Labs為我們愛美的女士帶來好消息!
 全新日夜明眸亮肌眼霜circleplex-2對抗黑眼圈!


全新日夜明眸亮肌眼霜circleplex-2 由兩位靚靚司儀介紹登場,
並請來高層nicole為我們講解主要功能、即時效果等!

桌上亦放滿產品讓我們立刻體驗,感受一下!


另外,也有介紹了品牌的其他產品如Z-pore 毛孔瞬間細緻霜、Tri-aktiline plus和BB10無瑕亮肌全效bb霜!


更請來化妝師a-LIN為我們即席示範用頭先的產品為model來個小變身!
化妝師為model先塗上一邊面讓我們作個即場對比,
大家可看出哪一面有塗,哪一面未塗呢?





Sasa更為我們準備了好精美的午餐和大抽獎!!
(可惜我沒中(>_<) )
更送我 全新日夜明眸亮肌眼霜circleplex-2作為紀念品讓我回家試用^^



下回再跟大家分享用後感,先這樣喔^^


(部份相片用美圖秀秀作拼圖,並沒有更改圖象 )
電郵地址:halloshadowking@yahoo.com.hk

留言

熱門文章