自然無瑕彷如second skin~Shu uemura 全新lightbulb白瓷光感粉底液

Shu uemura 的彩妝一向都令我愛不釋手,
今次好開心全新九月即將推出的lightbulb白瓷光感粉底液可以先試為快^^


等大家看看質感先:



看見它融入皮膚了嗎?!

今次等我化個靚妝先!!

首先用 Shu uemura的泡泡為面打打底,
全面掃勻去一去黃,


再泵兩下 lightbulb白瓷光感粉底液在手背,
用lightbulb化妝綿沾少量粉底液輕輕在臉上推開,lightbulb化妝綿獨特設計可增強和控制底妝光澤及厚薄度,
如果想遮瑕更加好,
可以輕印按壓方法,
增強面頰、額頭、鼻子等大範圍的底妝光澤,
而另一端尖頭又為眼角、鼻側和唇角等部位精確地控制底妝,
先塗上半邊臉給大家看看!

可以楚見到全新lightbulb白瓷光感粉底液高度遮瑕,
與肌膚自然融合,
加上全新水感配方,能持久保濕!
全面塗勻, 薄薄一層已經效果好好!

只是我的黑眼圈太黑了,
咁嘅情況可以再塗上遮瑕膏。
之後再用化妝掃掃上薄薄一層碎粉定妝即可!
充滿光澤的底妝已經完成了!

想再甜美啲,
可以用呢隻我好喜愛的 Shu uemura胭脂掃在面珠登上,
先塗上pink,
營造可愛感,
再中心點塗少少紅,
成個look立刻甜美又有神采!

想特出眼神,
可以加埋眼線。

全新呢支 Shu uemura的眼線筆幫到手。
用嘅時候好方便,
旋轉筆筒就會轉出筆芯,
輕輕一畫就可以上色,
而且我發覺它唔單止筆芯幼細容易上色,
而且不易暈染,
係我畫內眼線的好幫手!

(通常我畫內眼線之前為了預防我的油眼把眼線化了到下睫毛位置,
都會先搽少少啡色眼影在下眼睫打底,
 而家?唔洗lu)
而且旋轉筆芯唔洗刨,
好適合我袋佢出街隨心隨地可以再加粗條眼線。
因為我日間係普通OL,
畫上細眼線,

sometimes晚上去街,
or着得型啲嘅時候,
我就會畫粗嘅眼線,誇少少咁。


在鏡中我見到一個立體而且白滑的面龐呈現在我面前,
估唔到可以做到咁透薄,
而且cover我臉上的印和微血管都做得好好!
暗瘡位亦都無脫皮現象!
老實說,在我心目中,
夏天好難用foundation囉,
因為質地通常會厚啲,
夏天一出油,成個“粉樣“嘅話會好肉酸㗎(>_<),
所以我用bb cream多,
雖然個底妝會無咁完美白滑都好過“粉樣“啩!
試過呢隻 lightbulb白瓷光感粉底液之後,
又可以放心用foundation喇!
白滑細緻的底妝又再次垂手可得了(≧∇≦)

我很喜歡這個 lightbulb白瓷光感粉底液打造的妝容,
14款粉底色調,
梗有一種色調適合你,
快點去專櫃試下,
你就會明白我感受了^^


(今次係我試用後的分享,大家應自己衡量產品是否適合自己的膚質才選購。)
 "產品及有關資料由植村秀提供"
(部份相片用美圖秀秀作拼圖,並沒有更改圖象)

電郵地址:halloshadowking@yahoo.com.hk


留言

熱門文章