敷面膜是我每天的家課,你今天做功課未?

敷面膜是我每天都做的家課,
萬一有一晚真的太忙,
第二晚都一定敷番!
所以發掘不同功能嘅面膜成為了我的興趣了。

乘著韓風吹襲,
韓國嘅面膜亦層出不窮,
而且很多時都可以獨立一塊一塊咁買,
滿足我好奇心之餘亦唔洗怕買左一盒唔適自己嘅會浪費掉!


而當BL有面膜試用活動我立即hands up,
仲抽中combo two 試潻!
面膜是L&P cosmetic 的,
分別是:
盤胎素活膚導入面膜( placenta revital essential mask)
美白温度感應啫喱面膜( skin tone sensor hydro gel mask ) 和奇異蘋果舒水漾面膜( kiwi apple ade mask)

盤胎素活膚導入面膜:






質地很像silk mask透薄,
精華ok多,
像水一樣的精華好快被吸收,
大約十五分鐘已經吸收並且可以取下,
而敷完明顯有彈性,
而且退紅嗰part做得好好,
明顯敷完成塊面都白淨左,
皮膚感覺是飽滿的。
整體表現滿意!

奇異蘋果舒水漾面膜






質地係有厚度而且有壓紋的面膜,
好像可以緊緊的鎖住空氣迫精華入皮膚咁!
面膜帶有微微的果香,
精神唯之一振!
如果精華可以再多一點會更好因為面膜很快就乾掉了!
唔知係咪迫曬入塊面度呢?

美白温度感應啫喱面膜





是分成上下兩段的gel mask.
摸上手有小小紋嗰面係外面,
摸上手滑溜溜嗰面係貼面嘅,
都ok易分到!
敷起來面膜都唔會走來走去,
不易移位,
不用乖乖躺下,
可以做自己嘢。
精華做的面膜都唔會有水滴滴的情況,
所以我好鍾意^^
而且呢隻雖然係美白精華但保濕都做得好好,
用完肌膚有彈性!
 敷完感覺良好,
大概二十分鐘攪掂,
塊面膜由有咁上下厚度變成薄唧唧咁,
而我塊面就立時飽滿有彈手feel!
唔通啲精華不知不覺被我塊面食曬?

Watsons 獨家發售

(今次係我試用後的分享,大家應自己衡量產品是否適合自己的膚質和千萬不要使用過量呀!)
“是次產品由BL × L&P COSMRTIC 提供“
(部份相片用美圖秀秀作拼圖,並沒有更改圖象 )

電郵地址:halloshadowking@yahoo.com.hk

留言

熱門文章