自費freshkon one day 大眼仔


想要動人的眼神,迷人的電眼?
戴大眼仔相信係一個方便容易又顯著的好方法!
所以就算我係散光加遠視一族,
明明無合適度數的大眼仔,
零度都要戴,因為隻眼真係大好多,
成個人自信十足潻!
試過大眼仔的朋友應該知道咩叫不能自拔!
好似我咁,尤其出化妝文時,
更要戴,靚啲篇文多人睇啲丫嘛^^


戴大眼仔之前我通常會先滴幾滴眼藥水(純滋潤嗰啲 )先,
可能因為我隻眼較乾,
唔滴眼水攪唔掂,
副con唔黏眼,
之前有用開呢隻brand的月戴colour con覺得都幾透氣同幾啱色,
戴一日去到夜晚都未見紅根,算幾好,
不過要日日洗晚晚浸,
我有小小嫌麻煩所以變心轉左janiceman one day 嗰隻.
後來見到法拉,
又重投freshkon的懷抱,
因為janice$225得十對,
法拉$220有十五對,
差不多舒適度,
所以我揀番法拉^^

素顏

啡色戴上眼好自然,
有大眼的效果無大眼仔的突核!
就算配素顏都ok喎,
我最怕嗰啲驚死人唔知你戴左大眼仔,
個瞳孔大到遮曬啲眼白,
恐怖片一樣!
同埋呢隻con話曬係大brand,
manufacturer:新加坡,
放心啲戴囉,
我唔敢試雜嘜嗰啲con,
話曬直接戴上眼球喎!
戴一邊對比看看
未畫眼線
畫了眼線


通常大眼仔加粗眼線係無敵的組合,
不過有時我會只係戴大眼仔,
素顏扮天生麗質(想吐:-P ),
啡色呢隻都好貼近本身眼球顏色,
下次試埋灰色先!

(部份相片用美圖秀秀作拼圖,並沒有更改圖象 )
(今次係我試用後的分享
   大家應自己衡量產品是否適合自己)   
電郵地址:halloshadowking@yahoo.com.hk




留言

熱門文章